beat Skrivet 23 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 Beck - Pojken I Glaskulan tonight @ 2100 hours, TV4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 Nu börjar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 Japp och Gunvald börjar med att Äga som vanligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 Paus nu, jag tror Jacks pappa är mördaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 Paus nu, jag tror Jacks pappa är mördaren Nu med facit i handen kan man ju säga att du hade fel. Själv förstod jag att det inte skulle vara honom, det skulle ha varit alldeles för uppenbart, I många Beck är det ofta så att någon person alltid verkar vara mördaren, men sen är det någon helt annan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 När dom satt i båten sade pappan följande: "Har du kommit över det där med mamma?" "Men du kommer inte ihåg något va?" Reagerade lite på "men", som om pappan dödat mona Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 det var lite skummt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 Vacker gris Peter Haber ritade! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 Jocken: Jo det är lite konstigt av en pappa att säga så när modern nyss har dött. Men det är väl till för att späda på osäkerheten om vem det är. Pico: grisen var ju.... hmm.... fin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 Men sen den Jack gjorde var riktigt fin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 Bara jag som tycker att Beck verkar tråkigt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 varkar? har du inte kollat på dom, om inte, gör det, dom är bra, och gunvald är kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
88-ball Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 Jag tycker att Beck filmerna är jätte bra särskilt Gunvald är rolig. Specielt dom nya Beck filmerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 Jag tycker att det var mer deckar-atmosfär i de gamla beckfilmerna fast de nya är mer actionladdade vilket inte heller är så dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 Jag tycker att det var mer deckar-atmosfär i de gamla beckfilmerna fast de nya är mer actionladdade vilket inte heller är så dåligt. Precis! I "Roseanna" från 1993 till exempel så får man mer följa polisens arbete än se actinscener. Det är mer min stil... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 Vilken är den bästa Beck filmen ni har sett? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
88-ball Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 Dom beck med Peter Haber är bäst. Av dom med Gösta ekman då har jag bara sett den försvunna brandbilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 Gösta ekman filmerna har jag bara sett två av, stockholm maraton och en som handlade om en pedofil som gav sig på och mördade barn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 18 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2003 Jag har bara sett Peter Haber filmerna, dom äger stenhårt..! Skönt att tv4 sände dom.. Fast.. 1 vecka innan sände Canal+ SWE dom från 1000hours tills de slutade, alla filmer i rad, fatta vilken lördag jag hade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts