Tigern Skrivet 9 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 Jag har aldrig laddat hem nån ny motorcykel... men nu ska jag göra det, så jag undrar om t.ex PCJ 600-motorcyklen blir utbytt om man laddar ner nån ny?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 9 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 Jag har aldrig laddat hem nån ny motorcykel... men nu ska jag göra det, så jag undrar om t.ex PCJ 600-motorcyklen blir utbytt om man laddar ner nån ny?? Du gör ju exakt samma som du gör med bilar! igen skilnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 9 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 Du gör ju exakt samma som du gör med bilar! igen skilnad. så att en motorcykel blir utbytt om man laddar ner en ny? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 9 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 Jag har ladat ner en motorcykel (om man nu kan kalla den/dom för det), men när ja ska instalera den med mod installer eller vafan den nu heter så tycker den att de saknas en fil! vad göra? Kommer inte ihåg om de var en dll fil eller nått... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 9 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 1. sök på dllen på dllfiles.com 2. om det inte funkar... ta livet av dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts