Misterwhoopee Skrivet 26 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 Vilken kanal e bäst tycker ni?? Lägger min röst på annan den jag gillar finns bara i Stockholm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 Rix FM... Älskar Rix Morgon ZOO!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Trashmaster Skrivet 26 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 P3 har hyfsade program... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 26 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 Jo P3 har ganska bra program...brukar lyssna på P3 rythm och Vermelin... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 26 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 Rix FM... Älskar Rix Morgon ZOO!!!!! Jepp RIX FM ROCKAR!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 vet inte. har inte alla som man kunde välja på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 26 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 vet inte. har inte alla som man kunde välja på. Ja men de e väl bara att rösta på den du tycker e bäst....det var det jag menade (även fast de inte står så....) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 26 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 MIX MEGAPOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 26 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 Mix Megapol och NRJ är dom enda "icke-statliga" radiokanalerna som finns här och dom är bra förutom att dom spelar sönder alla låtar. Om man lyssnar på NRJ en hel dag så skulle man säkert tröttna på tio låtar som man innan tyckte var bra. P3 har en del jävligt bra program, t ex Pippirull, Clownen luktar bensin, mm! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Jag lyssnar på Radio City. Den finns i Sthm Gbg och Malmö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 21 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2002 Läste nyss i Aftonbladet att P3 ska lägga ner tre av sina Humorprogram...Pippirull, Clownen Luktar Bensin & Rally. Dom som håller igång programen tyckte tydligen att det var dags för något nytt...Rally brukar jag lyssna på när jag åker tåg upp till mamma...Får väl hitta något annat att lyssna på då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 21 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2002 Läste nyss i Aftonbladet att P3 ska lägga ner tre av sina Humorprogram...Pippirull, Clownen Luktar Bensin & Rally. Dom som håller igång programen tyckte tydligen att det var dags för något nytt...Rally brukar jag lyssna på när jag åker tåg upp till mamma...Får väl hitta något annat att lyssna på då... Jo, jag hörde det också. Synd! Men förhoppningsvis kommer väl något nytt roligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2002 Rally brukar jag också lyssna på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 22 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 NRJ rocks!!!!!!!!!!! Särskilt NRJ-kalaset, DJ Smurf= Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 Läste nyss i Aftonbladet att P3 ska lägga ner tre av sina Humorprogram...Pippirull, Clownen Luktar Bensin & Rally. Dom som håller igång programen tyckte tydligen att det var dags för något nytt...Rally brukar jag lyssna på när jag åker tåg upp till mamma...Får väl hitta något annat att lyssna på då... Jag kommer sakna rally....må det vila i frid....Gunde,Pekka,Läder/väder-annika..mfl.....Bind mig så stannar jag kvar....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 22 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 Jag lyssnar på Radio City. Den finns i Sthm Gbg och Malmö. I uppsala med!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 22 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 (redigerad) I uppsala med!!! Nope...Det är inte samma kanal...I Uppsala heter den bara City 106,5 Och den kanalen kan liknas vid Mix Megapol...Radio City därimot spelar lite nyare musik... Redigerad 22 november, 2002 av Misterwhoopee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 22 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 Jag kommer sakna rally....må det vila i frid....Gunde,Pekka,Läder/väder-annika..mfl.....Bind mig så stannar jag kvar....... Jopp...kommer sakna dom också och deras roliga reklam...New Kids on the Blockflöjt, Apsolut Redneck mfl.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts