Stoffe Skrivet 9 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 Här kan man posta lite roliga skärmdumpar från vilket spel som helst Posta på!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 9 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 Från VC: http://upl.mine.nu/uplfolders/upload1/Wtf2.JPG Lägg märke till gubbarna på Faggiosarna (stavning )! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 9 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 Ganska gammalt Spel RedFaction Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 9 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 (redigerad) kanske inte rolig men grymm!! http://upl.mine.nu/uplfolders/upload1/nfsug.jpg Redigerad 9 november, 2003 av bobb0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 9 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 Lite Call of Duty bilder som jag har tagit. Den ensamma ryssen: Bild Dom här bilderna hör ihop (får ett skott i huvudet): Bild1 Bild2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 9 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 Ganska gammalt Spel RedFaction ahh.... Red Faction.. när jag får tillbax spelet av min kompis så kan vi spela! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 9 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 Här é en ganska snygg bild jag tog i Midtown Madness 2 för länge sen (mer än ett år sen) Golden Gate Bron Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 9 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 ahh.... Red Faction.. när jag får tillbax spelet av min kompis så kan vi spela! Ja vi 3 kan ju lira lite då.. Det är ju skit kul.. Bara det att jag aldrig provat på internet.. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 9 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 PansarvagnHoppNu jävlar ! Här ska ni få se Screenshots Raket Bazooka Under vattnet MP GTA2 bugg En bugg när jag och Johan här på forumet körde Multiplayer på GTA2 ! Han bara försvan in i trappan McDonalds Kolla sladd märket Backe Oseriös bild Loop Hmm Uteliggare med Sniper Den snyggaste Screenen jag tagit Krasch PansarvagnHopp Wasted Uh, blev rätt många ! Har typ 100 screen men de här är väl de bästa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 10 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 Här är 2 cool screens jag tog Serious Sam:The Second Encounter: Tomten har stora problem! Worms 3D: Cool bild! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 10 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 Här är 2 cool screens jag tog Serious Sam:The Second Encounter: Tomten har stora problem! Worms 3D: Cool bild! Är det där med Tomten en modd eller, minns inte att det finns en tomte ! Har du hela Worms 3d eller är det ett Demo ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 10 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 Jo det finns faktiskt 2 tomtar,på snöbanan,man drar i en spak så kommer en sprngande med en säck och om man skjuter honom så får man en Serious Damage,tomten i skorstenen finns i en skorsten på ett tak Och ja det är bra Worms 3D Demo,jag ska skaffa hela! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 10 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 Jag diggar Serios Sam ! Det är så skönt, så stora ytor att röra sig på ! Och det är ju så jävla Seriöst *Inte * Klart att jag ska skaffa Worms 3d också ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 10 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 ja jag med,älskar att sätta på svårighets graden "Serious" och ut att röja monster,älskar när det kommer så många monster på samma gång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 10 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 (redigerad) Ganska gammalt Spel RedFaction (:!!! vad är det där för spel, känner igen det! loll, såg att då ajg hade quotat att det var red faction Redigerad 10 november, 2003 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 10 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 störigt... jag hade lånat ut Serious Sam 2 och Red Faction till en kompis när han var här på besök... han bor en bra bit ifrån mig..... jag ringde till han och frågade när jag skulle få tillbax spelen.. då sa han ''vilka spel'' och lossades som om att han inte visste... jag bad honom leta efter dom och sen när vi träffades skulle han ge mig dom (om han hittade dom) sen när jag träffade han i malmö så sa han ''jo du.. jag hade visst lånat Red Faction av dig..'' sen frågade jag om han hade Serious Sam också ''nääää..'' också hade han inte tagit me sig RF..... dålig stil.... men e det inte lagligt att ''piiip'' ner spelet om man har köpt det? jag menar.. jag har ju betalat för det..... (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 10 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 men spela roll, nödvändigt att fråna, bara gör det! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 10 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 (redigerad) hehe.. bara undrade.. jag och några andra har lite ''kul'' kan säga att han som e död blev väldigt skrämd.... en FÖR vanlig bugg i Americas Army 1.9... (:!!! Redigerad 10 november, 2003 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 10 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 Ja vi 3 kan ju lira lite då.. Det är ju skit kul.. Bara det att jag aldrig provat på internet..:"> Ja Har han itne lånat ditt spel i typ ett år nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 10 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 Ja Har han itne lånat ditt spel i typ ett år nu? nee.. de va en annan kompis... när jag fick tillbax det efter han så lånade jag ut det till han andra efter 2 dagar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts