jo_c_ke Skrivet 9 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 nu är det månförmörkelse hu he nu stavas riktigk coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 9 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 ska ut och kolla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jo_c_ke Skrivet 9 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 riktigt coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 9 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 hittade inte månen fast de är säkert coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 9 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 Vad är det då? vad täcker månen? solen? aja, för dimmigt här för att se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jo_c_ke Skrivet 9 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 Vad är det då? vad täcker månen? solen? aja, för dimmigt här för att se inte uppe i lycksele där ser man hur klart som hälst jag kan lägga ut lite bilder senare det är jorden som täcker solen till att lysa på månen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 9 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 Hmm, himlen ser faktiskt lite röd ut här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 9 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 Hmm, himlen ser faktiskt lite röd ut här huh wow, dimmigt här precis somhos dig bigbear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jo_c_ke Skrivet 9 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 nu är den helt täckt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 9 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 ser ingen måne men himlen är rööd.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 9 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 Det var häftig att se. Men månen vart aldrig riktigt mörk här i Umeå. Jag kollade på den från 02.00 till 03.00, och det hade endå inte blivit svart. Fast det var endå bara en liten strimma på vänster sida som inte var mörk! Men häftigt var det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 9 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 Här i förorterna var det för molnigt för att få se något, himmlen var också röd här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 9 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 Månförmörkelse?! Inte nere i malmötrakterna ialafall.. fast jag tittade inte men jag gick å la mig vid 6-tiden på morgonen, och då tyckte jag månen sken upp vardagsrummet som vanligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 10 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 de va dimmigt här med i hela helgen pricis som gta 3 kändes de som när man åkte bil. men skulle gjäran vilja se några bilder. eftersom man kanske bara såg 20 30 metar här . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jo_c_ke Skrivet 10 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 http://upl.mine.nu/uplfolders/upload1/monen.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 10 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 okey inte så bra bilder men ändå rätt sjysta bilder . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 10 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 Niiice (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 11 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2003 hahahah! vet ni vad som hände för mig?? mamma sa att hon skulle väcka mig när månförmörkelsen var... sen kring två så väckte hon mig och ja gick ut och kollade men va astrött så ja ba: aa, mm, fint...sen gick ja å la mig igen... men ja kom inte ihåg NÅNting!! konstit... ja vetefan va som hände...ja kom inte ihåg hur månen såg ut!! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 12 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2003 hahahah! vet ni vad som hände för mig?? mamma sa att hon skulle väcka mig när månförmörkelsen var... sen kring två så väckte hon mig och ja gick ut och kollade men va astrött så ja ba: aa, mm, fint...sen gick ja å la mig igen... men ja kom inte ihåg NÅNting!! konstit... ja vetefan va som hände...ja kom inte ihåg hur månen såg ut!! Hehe..kommer ihåg en liknade sak för mig med.. ja råkade sommna med lampa som ja har vid sänge på..så den lyste när ja sov..så min mamma sa till mig å släcka lampa så gav ja henne min kudde...sen sa hon att ja skulle släcka igen då sa ja "är det klart" (ja menade då en nerladning som var ganska seg)....sen sa hon det igen då släckte ja... Själv kommer ja inte ihåg ett skit av det Nä nån Månförmörkelse såg ja inte till... men min brosa gjorde det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 14 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2003 Hehe..kommer ihåg en liknade sak för mig med.. ja råkade sommna med lampa som ja har vid sänge på..så den lyste när ja sov..så min mamma sa till mig å släcka lampa så gav ja henne min kudde...sen sa hon att ja skulle släcka igen då sa ja "är det klart" (ja menade då en nerladning som var ganska seg)....sen sa hon det igen då släckte ja... Själv kommer ja inte ihåg ett skit av det Nä nån Månförmörkelse såg ja inte till... men min brosa gjorde det hahahahahaha!!! de va juh fan ql Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts