dempaboy Skrivet 9 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 att mta är buggit vet man ju. jag hittade två buggar i readme filen det står gta3:vice city och att det inte funkar med mods men mta är ju en mod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 9 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 Dom menar förstås ANDRA mods än MTA... det förstår ju vem som helst, även du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VICE_city Skrivet 9 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 att mta är buggit vet man ju. jag hittade två buggar i readme filen det står gta3:vice city och att det inte funkar med mods men mta är ju en mod snälla HUR kan du kalla det för bug? hade du lite att göra så du bestämde dig för att göra en ny topic med vad som helst eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 10 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 ääh gå och kamma r*vskäggen killar skoja bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 10 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 ääh gå och kamma r*vskäggen killar skoja bara Ha ha... Dör av skratt. Fina buggar också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 10 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 LOL@dempan00b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikko Skrivet 10 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 att mta är buggit vet man ju. jag hittade två buggar i readme filen det står gta3:vice city och att det inte funkar med mods men mta är ju en mod de va ju smart tänkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts