Mr-Martin Skrivet 9 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 Hej jag har problem med uppdraget när man ska bomba vodo snubbarnas bas! När man har laggt ut dom där tre bomberna så har jag problem med hur jag ska komma iväg där ifrån innan tiden går ut! Jag har försökt ta mig ut igenom grinden där man kom in men den vill inte öppnas och jag hittar ingen annan väg! Så jag undrar hur ska jag komma ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 9 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 du måste ha en bil så att dörren öppnas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 9 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 När du springer iväg så ska du precis innan du kommer fram till grinden svänga åt höger, där nånstans ska det finnas en trappa som leder upp på ett tak. från taket kan du sen hoppa ner på gatan och då har du klarat det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 9 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 .........bra bar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts