Green_Goblin Skrivet 11 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2003 (redigerad) Jag har fått vicecity oBs! Orginal men när jag går in i militärbasen så sjuter på mig 100% har jag (:!!! edit jag frågade bara för att jag skulle ta hunter och ta Screenshot Redigerad 11 november, 2003 av Green_Goblin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin Skrivet 11 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2003 Jag har fått vicecity oBs! Orginal men när jag går in i militärbasen så sjuter på mig 100% har jag (:!!! edit jag frågade bara för att jag skulle ta hunter och ta Screenshot Du får ta poliskläderna som du hittar på polisstationen på första ön, då skjuter dom inte på dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikko Skrivet 11 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2003 Jag har fått vicecity oBs! Orginal men när jag går in i militärbasen så sjuter på mig 100% har jag (:!!! edit jag frågade bara för att jag skulle ta hunter och ta Screenshot men du måste ju ha polisdräkt för att dom inte ska skjuta på dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 11 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2003 ja men jag får ju 4 poliser då (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2003 konstigt de gick ju skit slött det beror på att ninthgate är så slött Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 12 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2003 Hur fick du så mycket i spin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 14 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2003 ingen som har några fräcka screens på gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 14 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2003 bara för att fula mig så kommer en till bild på min corvette http://upl.mine.nu/uplfolders/upload1/burnout_copy.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 14 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2003 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 14 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2003 Jag har en del feta screens på min andra dator, men den har ju såklart klappat ihop just nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 14 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2003 Fiin! en Eleanor? (stavningen?? ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 14 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2003 Har ett till screenshot men hittar inte det där jag snurrar över 4300 c (grader) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 14 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2003 Karatemorfar// Var och hur gör man för att rotera så mycket?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 14 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2003 Här är en förklaring ! Du kör mot ett hopp inte mitt på på hoppet och svänger i "sista" sekunden in i hoppet så du kör ut på sidan av hoppet ! Och när du är i hoppet trycker du Numpad 6 för att stegra ! Se ritning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VICE_city Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 jäklar vilken ritning .. e det nå proffs program du har använt eller??? .. skämta ba bra att du gör ritning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest GTA MAN Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 Karatemorfar// Var och hur gör man för att rotera så mycket?? Man Kan Ochså Åka Till Prawn Island Där Finns Det En Fontän Som Man Kan Hoppa På. Ta Sats FRån Film Studion Och Kör Mot Fontänen Stegra Innan Du Kör på Den. (Vet inte riktigt om det funkar Har inte prövat själv, Såg bara en kompis Göra Det) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 @ Karatemorfar: Den bilden du skickade med har jag slagit, men inte ditt 4300! Titta på mitt rekord HÄR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 jag gillar speeder-bilden, dendär där han flyger me hojjen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 http://www.tgr.illuvatar.nu/images/VC%20bild.JPG http://www.tgr.illuvatar.nu/images/VC%20bild%203.JPG http://www.tgr.illuvatar.nu/images/VC%20bild5.JPG :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 16 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2003 Man Kan Ochså Åka Till Prawn Island Där Finns Det En Fontän Som Man Kan Hoppa På. Ta Sats FRån Film Studion Och Kör Mot Fontänen Stegra Innan Du Kör på Den. (Vet inte riktigt om det funkar Har inte prövat själv, Såg bara en kompis Göra Det) Nemen, vilket samanträffande !! Jag har nämnligen gjort en stunt film och typ 2/3 av hoppen är i från den fontänen Ladda ner filmen här !! Kanske lite segt ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts