BigBear Skrivet 8 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 Hardcore och jag har startat en seriös mappinghemsida där vi ska lägga upp våra banor osv. Vi håller just nu på att få in fler folk. Vi kommer att göra banor till alla möjliga spel t.ex Half-Life + moddar, Half-Life 2, Starcraft, BF1942, mm. Adress: Gamemappers.com Besök oss även på IRC - #gamemappers @ q-net Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 8 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 Nice.... men fixa lite snygg design också. Typ bakgrund och massa sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hardcore Skrivet 8 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 Det är inte designen som är på sidan nu. Designen kommer vara mycket snyggare än den är nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 8 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 (redigerad) Har inte orkat lära mig att göra HL/CS banor ännu men jag ska göra det. När jag har det så kan jag vara med er om man får Redigerad 8 november, 2003 av LunCh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 8 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 Har inte orkat lära mig att göra HL/CS banor ännu men jag ska göra det. När jag har det så kan jag vara med er om man får jo, visst. om du blir någolunda bra, hammer iofs ett lätt program när man kan de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 8 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 Ni får ju inte glömma Max Payne 2...? Please... Gör massa Max Payne 2 maps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 8 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 Ni får ju inte glömma Max Payne 2...? Please... Gör massa Max Payne 2 maps. får vi tag på folk som kan göra de så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 9 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 För sisodär 5-6 månaders sen håll jag på med Counter-Strikes maps ! Var faktiskt ganska duktig ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 9 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 hmmm? 0 dag/ar, 0 timme/ar, 0 minut/er, 0:0 sekund/er. eh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 9 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 hmmm? 0 dag/ar, 0 timme/ar, 0 minut/er, 0:0 sekund/er. eh? jo, vart lite knas Men nu är sidan öppen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 9 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 (redigerad) jo, vart lite knas Men nu är sidan öppen Grym design Fixa några banners! Redigerad 9 november, 2003 av Scraw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 9 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 f'n va snygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 9 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 Nu är sidan MYCKET snyggare än innan den öppna! Klart att en mappingsida ska ha bra desingn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 9 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 Snygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 9 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 Jävlar vad snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 9 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 jo, vi hade fixat en designer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 14 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2003 (redigerad) Nu är även forumet öppnat *edit öppet* Redigerad 14 november, 2003 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts