Pico Skrivet 8 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 Vilken är eran/era favoritreplik (er) från filmer? Mina är: Keep your friends close, and your enemies closer. - Gudfadern II Ni kan lyssna på den i min sig. Fuck Gaspar Gomez and fuck the fucking Diaz brothers! FUCK EM' ALL! I'll bury those cockroaches! - Scarface Is this some kind of joke? I've been trick or treated to death tonight! You don't know what death is! - Halloween 2 Time to put this bad dog to sleep... FOR GOOD! - Freddy vs. Jason Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 8 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 What is that?! A fucking anti-aircraft gun or what?! - Snatch (Det var något liknande) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stallion Skrivet 8 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 What is that?! A fucking anti-aircraft gun or what?! - Snatch (Det var något liknande) Den är lätt skönast det är nog när han tar upp en spas-12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 8 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 You intergalactic hossie! - The Simpsons Dock så är det inte en film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 8 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 Jag Tycker Om Knark, Men Ja Vill Inte Att Du Ska Hålla På Med Det Varanteatern/Varan-TV Imitation av Carl-Bilt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 (redigerad) “I know what you’re thinking - did he fire six shots or only five ? Well, to tell you the truth, in all the excitement I’ve kind of lost track myself, but then this is the .44 Magnum, the most powerful handgun in the world, and would blow your head clean off. You’ve got to ask yourself the question - do I feel lucky ? Well, do you, punk?” - Dirty Harry Redigerad 8 november, 2003 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 8 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 (redigerad) In this country, you gotta make the money first. Then when you got the money, You will get the power. Then when you have the power, you'll have a women. Al Pacino/Tony Montana - Scarface Hasta La Vista, Baby! Arnold Schwarzenegger/T-101 - Terminator 2: Judgement Day When are you gonna try and sticking your head up your ass, see if it fits! Al Pacino/Tony Montana - Scarface Do you want to know what the Matrix is? Lawrence Fishburne/Morpheus - The Matrix Redigerad 9 november, 2003 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 8 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 Dude.... Where's my car? Ashton Kutcher. - Dude, Where's my Car? 2000. Let's hear one of those jokes, bitch! Will Smith. - Bad Boys Damn! What do you weigh, 350? I bet you're a big pop-up chicken eating motherfucker, ain't ya? Martin Lawrence. - Bad Boys You shall not pass!!! Hmm.. Gandalf. - Sagan om Ringen. Fuck Gaspar Gomez and fuck the fucking Diaz brothers! Fuck em' all! I'll bury those cockroaches! Al Pacino. - Scarface Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 8 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 "Don't touch a black man's radio!" - Rush Hour Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 8 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 Det här hör väl egentligen inte hit, men jag läste en dikt för ett tag sen som var rätt rolig: "Den jävla jäveln jävlas varenda jävla da ja jävlar vilket jävelskap men jävlar säjer ja." Nutida svenskt talspråk, Alf Henrikson (1970). He he , annars gillar jag inte alls dikter, fattar inte själva poängen med dem... I filmen Pulp Fiction finns det en hel drös grymma citat att hämta. Gillar den här skarpt: "That's a pretty fucking good milkshake. I don't know if it's worth five dollars but it's pretty fucking good." John Tavolta, Pulp Fiction (1994). Eller kanske: "Jules, if you give that fucking nimrod fifteen hundred dollars I'll shoot him on general principle." Samma som ovan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 8 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 What we do in life echoes in eternity Gladiator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 8 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 "comeon hobbits, long way to go" SoR "mmm.. barbiecued..." simpons Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 9 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 Har en till!! I'm not so bad... once you get to know me... Agent Smith - Matrix Revolutions Ah... Får man ta från TV-Serier också? Isf har jag en till. Screw you guys, I'm going home Cartman -South Park Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 9 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 If I had arms, I could kill myself, If I had legs, I could run away, If I had a voice, I could talk and be some kind of company for myself - Johnny Got His Gun (1971) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 9 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 Bond... James Bond ... tror aldrig ni kan gissa från vilken/vilka filmer det kommer från... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 9 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 oohhh my god, they killed Kenny...your bastards gammal, men bra... is'nt it weard, you here a phone ringing, it could be any one but the phone must be answerd.... Phone both....inte så ra på engelska... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 9 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 If I had arms, I could kill myself, If I had legs, I could run away, If I had a voice, I could talk and be some kind of company for myself - Johnny Got His Gun (1971) Den boken är seg, fruktansvärt seg. Fick lov att plåga mig igenom den och sen skriva recension som en engelska-uppgift förra året. Han ligger ju bara i sängen hela tiden, inget händer! Fast det är riktigt tragiskt. Inga ben, inga armar, döv, blind, stum, halvt bortsprängd. Vilket fruktansvärt liv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 9 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 Say hello to my little friend... //Scarface Everything that has a beginning has an end //Matrix Revulotions Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 9 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 Say hello to my little friend... //Scarface så sa jag till en kille på battlefield1942 då han satt i en pansar vagn, du skulle sett vilken fnatt han fick, kollade överallt och körde omkring som en galning, själv satt jag gömn i ett litet fönster 50m därifrån och kollade med en kikare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 9 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 Här är min favorit: Hope you got airbag! / Will Smith, Independence Day Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts