Arman Skrivet 8 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 Vet någon hur man kan spara en bild i 8-bit? Det går inte med Paint för att det inte står 8-bit i "Spara som..." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 8 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 (redigerad) det går nog inte i Paint iaf EDIT: Varför vill du spara som 8-bit? Redigerad 8 november, 2003 av Gta_fan1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 8 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 det går nog inte i Paint iaf EDIT: Varför vill du spara som 8-bit? För att jag vill editera en bil som jag har laddat ner...! ... den har 8-bit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 Jag tror det är samma sak som 256 färger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts