3reZZ Skrivet 27 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2003 Har aldrig gillat Hockey spel och allt som har med Hockey att göra. nää det håller jag med om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 27 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2003 kan man spela i elitserien med? tänk å få spöa malmö... ja det går att spela elitserien... det går även att spela elit serie lag mot nhl lag... eller nån finsk liga, tysk liga och självklart landslag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terminator Skrivet 27 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2003 jag kan inte radera spelare! eller har jag inte tittat tillräckligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 27 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2003 nä dom har inte tagit bort red line offside i NHL... Jo, har de visst gjort (Säger vi ) Jag funder också på att höja till 5/5 i utvsiningar, endel saker jag har gjort är ju solklara utvisningar Nu ska jag nog gå och spela lite Efter jag ätit lite frukost. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 Jo, har de visst gjort (Säger vi ) Jag funder också på att höja till 5/5 i utvsiningar, endel saker jag har gjort är ju solklara utvisningar Nu ska jag nog gå och spela lite Efter jag ätit lite frukost. har ni haft slagsmål med målvakterna! de är ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 jag kan inte radera spelare! eller har jag inte tittat tillräckligt? nej, de kan man inte... men man kan redigera spelare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest GTA MAN Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 har ni haft slagsmål med målvakterna! de är ball HUR! HUR!???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 29 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 har ni haft slagsmål med målvakterna! de är ball haha, ja det har jag, en gång... Jag var då Johan Hedberg, men jag förlorade fighten tror jag, var helt upprymd just då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 1 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2003 HUR! HUR!???? lite olika... i bland blir, då kommer den ene och hoppar på den andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 1 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2003 En gång, på NHL 99, så checkade jag domaren genom plexiglaset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 Nhl 2004 är väl kul HEJJA LULEÅ !!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 2 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 En gång, på NHL 99, så checkade jag domaren genom plexiglaset vågar man tro på det??? Coolt i så fall... hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 3 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 vet heller inte om jag ska tro låter lite konstigt,... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 3 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 vet heller inte om jag ska tro låter lite konstigt,... mm tror faktiskt att det är omöjligt... I alla fall på NHL 99, nu i 04 så har ju det utvecklats mycket, så i 04 kanske det skulle kunna gå! men men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tedfallkv Skrivet 4 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2003 (redigerad) Någon som kan svara på min fråga Tryck här! EDIT: Finns det ingen som kan? Redigerad 5 december, 2003 av Tedfallkv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 5 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2003 Någon som kan svara på min fråga Tryck här! EDIT: Finns det ingen som kan? nä, inte jag i alla fall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 6 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 jippie! jag vann mitt andra stanley cup precis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 jippie! jag vann mitt andra stanley cup precis! hehe.. är de nån som vet vad som händer när man vinner sm-guld? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 6 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 hehe.. är de nån som vet vad som händer när man vinner sm-guld? hmm...? Nä det vet jag faktiskt inte... Har aldrig vunnit elitserien... nån som har gjort det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 7 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 Jag har gjort en egen NHL sajt. NHLsajtenVälkommen, även där finns ett forum som ni kan skriva i! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts