Tigern Skrivet 19 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2003 Man ska sluta när man är på toppen .. Annars faller man bara ner.. säg två NHL-spelare som har slutat på toppen av sin karriär... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 20 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2003 säg två NHL-spelare som har slutat på toppen av sin karriär... hasek är en, men han har ju börjat igen de rimmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest GTA MAN Skrivet 20 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2003 säg två NHL-spelare som har slutat på toppen av sin karriär... Patrik Roy ? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 20 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2003 hasek är en, men han har ju börjat igen de rimmar ja just det, han har börjat igen... kommer du inte på någon.....?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest GTA MAN Skrivet 20 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2003 Missa inte Foppa på TV3 om ca 30 min!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 20 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2003 Missa inte Foppa på TV3 om ca 30 min!!!!!!!! det var ett svinkasst program... jag tycker inte det bara för att jag inet gillar foppa... programmet var helt enkelt inte bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 20 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2003 det var ett svinkasst program... jag tycker inte det bara för att jag inet gillar foppa... programmet var helt enkelt inte bra... såg inte de fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 20 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2003 såg inte de fan! ajdå... synd för dig som gillar honom... men du såg kanske det programet med honom och hans nya golfbana som var för ett tag sedan...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 21 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2003 ajdå... synd för dig som gillar honom... men du såg kanske det programet med honom och hans nya golfbana som var för ett tag sedan...? japp de såg jag, markolio Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 21 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2003 (redigerad) ja... men varför ska han då sluta när han är på toppen av hans karriär?? ...jo för att han är för klen... alldeles för skadebenägen... Foppa är Världens bästa Hockeyspelare, inte bara enligt mig, utan enligt mnga andra... Skadebenägen...alla är tuffa mot Foppa, för de vet att han är farlig.. Redigerad 21 november, 2003 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 23 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 Foppa är Världens bästa Hockeyspelare, inte bara enligt mig, utan enligt mnga andra... Skadebenägen...alla är tuffa mot Foppa, för de vet att han är farlig.. Alla är minst lika tuffa mot Jagr... Fast han är inte klen som Foppa är... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 23 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 japp de såg jag, markolio haha, ja han var grym!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 24 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 haha jag tradade precis Jordin Tootoo till mitt lag!! NHL´s första inuit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 25 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2003 (redigerad) Skriver något så inte topicen dör ut Vad kör ni med för inställnigar? Själv så kör jag såhär: Svårighetsgrad: Medel (3/4) Offside: På Icing: På Utvisnigar: 4/5 (Det är väl 5 steg? ) Slagsmål: 3/5 Sikte: Brukar växla mellan auto och manuellt Byte av femma: Auto (brukade köra manuellt förut...) I övrigt så vill jag skryta om att jag utklassade Tyskland idag, 30-5 i skott 4-0 tror jag det blev Redigerad 25 november, 2003 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 26 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2003 Skriver något så inte topicen dör ut Vad kör ni med för inställnigar? Själv så kör jag såhär: Svårighetsgrad: Medel (3/4) Offside: På Icing: På Utvisnigar: 4/5 (Det är väl 5 steg? ) Slagsmål: 3/5 Sikte: Brukar växla mellan auto och manuellt Byte av femma: Auto (brukade köra manuellt förut...) I övrigt så vill jag skryta om att jag utklassade Tyskland idag, 30-5 i skott 4-0 tror jag det blev de är tillåtet att skryta curly kör du me red-line offside? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 26 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2003 de är tillåtet att skryta curly kör du me red-line offside? Nej, den har de ju tillochmed slutat med på riktigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 26 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2003 kan man spela i elitserien med? tänk å få spöa malmö... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 26 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2003 Har aldrig gillat Hockey spel och allt som har med Hockey att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 27 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2003 Nej, den har de ju tillochmed slutat med på riktigt nä dom har inte tagit bort red line offside i NHL... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 27 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2003 Skriver något så inte topicen dör ut Vad kör ni med för inställnigar? Själv så kör jag såhär: Svårighetsgrad: Medel (3/4) Offside: På Icing: På Utvisnigar: 4/5 (Det är väl 5 steg? ) Slagsmål: 3/5 Sikte: Brukar växla mellan auto och manuellt Byte av femma: Auto (brukade köra manuellt förut...) I övrigt så vill jag skryta om att jag utklassade Tyskland idag, 30-5 i skott 4-0 tror jag det blev jag kör alltid med 5/5 i utvisningar och slagsmål! Slagsmålen är helt coola! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts