kariya Skrivet 17 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2003 min spelar i samma kedja som paul kariya haha! Paul Kariya!!! Han e kass!! Jagr är bäst!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 17 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2003 Kariya är mycket bättre än Jagr...Jagr var bra förut...men inte nu längre... Men det spelar väl ingen roll...Foppa är ju bättre än båda så.. (Sen är det ju bara bra att Foppa å Kariya spelar i samma lag..) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 18 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2003 haha! Paul Kariya!!! Han e kass!! Jagr är bäst!!! kom du inte i håg att vi hade denna diskussionen för ett tag sen... jag har varit i prag och på han pub den är as fet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 18 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2003 Kariya är mycket bättre än Jagr...Jagr var bra förut...men inte nu längre... Men det spelar väl ingen roll...Foppa är ju bättre än båda så.. (Sen är det ju bara bra att Foppa å Kariya spelar i samma lag..) ha! är foppa bättre än jagr...? Njaaaee... det kan man ju alltid diskutera, man har ju sin egen favorit! Men om man kollar på statistik så är Jagr bättre än både Kariya o Foppa. Ett exempel: Poäng per match, Jagr 1,29 , Foppa 1,27 , Kariya 1,09... Ett till exempel till mellan Jagr å Foppa: Flest mål på en säsong, flest assist på en säsong och flest poäng på en säsing. Jagr = 62 mål, 87 assist och 149 poäng... Foppa = 30 mål, 86 assist och 116 poäng... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terminator Skrivet 18 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2003 jag har gort ett eget lag hehe jag satt ett tag för att göra alla mina kamraters ansikten vi har arnold Schwarzeneger i målet,han rockar! men den bästa spelaren e ändå jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 19 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2003 jag har gort ett eget lag hehe jag satt ett tag för att göra alla mina kamraters ansikten vi har arnold Schwarzeneger i målet,han rockar! men den bästa spelaren e ändå jag! jaså... han har mycket att göra, spela in filmer vara guvenör och spela hockey Tigern: va coolt då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 19 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2003 (redigerad) ha! är foppa bättre än jagr...? Njaaaee... det kan man ju alltid diskutera, man har ju sin egen favorit! Men om man kollar på statistik så är Jagr bättre än både Kariya o Foppa. Ett exempel: Poäng per match, Jagr 1,29 , Foppa 1,27 , Kariya 1,09... Ett till exempel till mellan Jagr å Foppa: Flest mål på en säsong, flest assist på en säsong och flest poäng på en säsing. Jagr = 62 mål, 87 assist och 149 poäng... Foppa = 30 mål, 86 assist och 116 poäng... PÅ det sättet kan man ju också se det, de var ju ganska jämna där även om Jagr var lite vassare... Men enligt mig så har Foppa bättre teknik, mer komplett, och bätte alround...även om Jagr kanske är lite bättre vid målet..men smaken e som baken(delad) Redigerad 19 november, 2003 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 19 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2003 PÅ det sättet kan man ju också se det, de var ju ganska jämna där även om Jagr var lite vassare... Men enligt mig så har Foppa bättre teknik, mer komplett, och bätte alround...även om Jagr kanske är lite bättre vid målet..men smaken e som baken(delad) jag vill även lägga in att Jagr var den förste europeén som vann NHL´s poängliga, och han var den ende som vann poängligan under Gretzkys och Lemieuxs storhetstider... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 19 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2003 jag vill även lägga in att Jagr var den förste europeén som vann NHL´s poängliga, och han var den ende som vann poängligan under Gretzkys och Lemieuxs storhetstider... imperfekt dåtid nu är de presens haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2003 Foppa är fan inte bra längre.. Han kan komma tillbax till Modo.. Han passar inte i NHL längre.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 19 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2003 Foppa är fan inte bra längre.. Han kan komma tillbax till Modo.. Han passar inte i NHL längre.. jag håller med, han är för klen för NHL... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 19 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2003 Den här topicen har jag inte sett förut Har precis spelat en match på NHL 2003 (XBOX) slog på offside och icing, det blev faktiskt mycket verkligare (egentligen ganska så självklart) Sen så pillade jag på utvisnings fleppen (ökar chansen att bli utvisad) Förövrigt så vann jag matchen med 4-1 (Sverige - Österike) fast igår fick jag stryk av Finland (2-4) Sen så tog jag en returmatch och vann den (3-2) Fast de hade ett tag ledningen med 2-0. Kanske spelar någon match till senare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 19 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2003 Den här topicen har jag inte sett förut Har precis spelat en match på NHL 2003 (XBOX) slog på offside och icing, det blev faktiskt mycket verkligare (egentligen ganska så självklart) Sen så pillade jag på utvisnings fleppen (ökar chansen att bli utvisad) Förövrigt så vann jag matchen med 4-1 (Sverige - Österike) fast igår fick jag stryk av Finland (2-4) Sen så tog jag en returmatch och vann den (3-2) Fast de hade ett tag ledningen med 2-0. Kanske spelar någon match till senare går du inte i skolan?? Villd du ha ett tips? KÖP NHL 2004!!! Det är en jättestor skillnad mellan 2003 o 2004. Åt det positiva hållet!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 19 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2003 (redigerad) går du inte i skolan?? Villd du ha ett tips? KÖP NHL 2004!!! Det är en jättestor skillnad mellan 2003 o 2004. Åt det positiva hållet!! Jodå jag går i skolan, mådde illa idag så jag var bara i skolan för att göra ett tyska prov Borde inte du vara i skolan? Kanske ska önska NHL 2004 till jul Edit: Vad kör ni på för level? - Själv så kör jag på medel (3/4) Redigerad 19 november, 2003 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 19 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2003 Jodå jag går i skolan, mådde illa idag så jag var bara i skolan för att göra ett tyska prov Kanske ska önska mig det till jul ajdå tysk-prov, det ska jag ha om en vecka... Ja önska dig det! det är det värt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 19 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2003 Det är ju nu Foppa e som bäst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 19 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2003 Foppa är fan inte bra längre.. Han kan komma tillbax till Modo.. Han passar inte i NHL längre.. håller inte måttet han vann ju poöngligan föra säsongen han är skit bra enligt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 19 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2003 Det är ju nu Foppa e som bäst... ja... men varför ska han då sluta när han är på toppen av hans karriär?? ...jo för att han är för klen... alldeles för skadebenägen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 19 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2003 ja... men varför ska han då sluta när han är på toppen av hans karriär?? ...jo för att han är för klen... alldeles för skadebenägen... Man ska sluta när man är på toppen .. Annars faller man bara ner.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 19 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2003 Man ska sluta när man är på toppen .. Annars faller man bara ner.. exakt! (gå in på msn nu mademan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts