Tigern Skrivet 13 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2003 Finns det någon som har, eller har spelat det äldsta NHL-spelet, NHLPA 93?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest GTA MAN Skrivet 13 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2003 japp, de kan man Jippi Då skall det väl finnas en spelare som heter Jacksson Penny?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 13 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2003 Jippi Då skall det väl finnas en spelare som heter Jacksson Penny?? ja om det finns en spelare som heter Jacksson Penny i Frankfurt så... Gillar du Frankfurt då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 13 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2003 han kanske känner han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest GTA MAN Skrivet 14 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2003 han kanske känner han Yepp I know him Han spelar i vårat hockey lag som vi har i Borås Där spelar även rysken Sergei Fokin (Från färjestad) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 14 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2003 Yepp I know him Han spelar i vårat hockey lag som vi har i Borås Där spelar även rysken Sergei Fokin (Från färjestad) jaha kände du han? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest GTA MAN Skrivet 14 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2003 jaha kände du han? som ja sa så Spelar han i Borås HC Och Farsan Var matrialare och Jag träffar Jacksson Varanan Helg och på onsdagar Lika dant med sergei fokin Fast Pappa bor granne me honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 14 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2003 som ja sa så Spelar han i Borås HC Och Farsan Var matrialare och Jag träffar Jacksson Varanan Helg och på onsdagar Lika dant med sergei fokin Fast Pappa bor granne me honom jaså? fräckt, e dom schyssta?? PS: Jag känner MIF´s Marcus Magnertoft... Han är jäckligt schysst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 14 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2003 Lite Off-Topic, men jag känner Håkan Bergström i Balrogs innebandy-lag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 14 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2003 Lite offtopic här också.. Men jag har sett Hultenius på internet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 14 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2003 Kul Scraw (Haha Det är ju Du HaH) Försökt å håll er till ämnet i ställe för å skryta (skoja) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest GTA MAN Skrivet 14 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2003 jaså? fräckt, e dom schyssta?? PS: Jag känner MIF´s Marcus Magnertoft... Han är jäckligt schysst! assa schyssta och roliga dom skämtar hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest GTA MAN Skrivet 14 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2003 Kul Scraw (Haha Det är ju Du HaH) Försökt å håll er till ämnet i ställe för å skryta (skoja) oki men ja undrade bara om jacksson var med i nhl 2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 14 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2003 assa schyssta och roliga dom skämtar hela tiden hehe, Marcus åsså! Han får alltid mycket speltid när jag spelar med MIF! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 14 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2003 Om man är ett NHL lag, kan man inte drafta en spelare som tex spelar i Elitserien?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 14 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2003 (redigerad) Om man är ett NHL lag, kan man inte drafta en spelare som tex spelar i Elitserien?? nej, ja vet...man kan heller inte köra en turnering mellan olika lag från olika ligor... marcus han är min favorit spelare Redigerad 14 november, 2003 av kariya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest GTA MAN Skrivet 14 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2003 jaså? fräckt, e dom schyssta?? PS: Jag känner MIF´s Marcus Magnertoft... Han är jäckligt schysst! asså Hur går det för honom då ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 14 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2003 (redigerad) nej, ja vet...man kan heller inte köra en turnering mellan olika lag från olika ligor... marcus han är min favorit spelare Är Magnertoft din favoritspelare?? coolt! *stolt över att känna honom* Redigerad 14 november, 2003 av Tigern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 14 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2003 asså Hur går det för honom då ?? njaaee... sådär, typ 9 poäng än så länge ( )... vet du vem han är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 14 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2003 Är Magnertoft din favoritspelare?? coolt! *stolt över att känna honom* mm han är bäst i malmö, ja har haft han som favorit spelare skit länge, hälsa från en hockey-kille Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts