Green_Goblin Skrivet 9 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 hehe, varför spelar du inte med Colorado då? för jag inte vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 9 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 nej de är Colorado jag spelar med anaheim.. har gjort en egen gubbe, och managern är min pappa har ett jumbojet, ett fett omklädningsrum med spelar avkoppling (bastu, storbildstv, bastur och spelarrum ) den bästa utrustningen till spelarna har jag me.. tandläkare och psykolog sen har jag en praktikant i marknadinföring Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 9 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 för jag inte vill okej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 9 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 jag spelar med anaheim.. har gjort en egen gubbe, och managern är min pappa har ett jumbojet, ett fett omklädningsrum med spelar avkoppling (bastu, storbildstv, bastur och spelarrum ) den bästa utrustningen till spelarna har jag me.. tandläkare och psykolog sen har jag en praktikant i marknadinföring ok... jag började spela med dynasy mode nu precis, jag spelat me Penguins... fast det går inte så bra, jag simulerar mina matcher, spelar inte dom, tycker att de e ballare! e helt fattig nun... kan man bli sparkad? har du nått bra tips så att jag blir bätree? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 9 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 Jag har gjort ett nytt eget lag! Las Vegas Dogs heter det! svingrymt lag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
magnus näslund Skrivet 10 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 (redigerad) mmmm Redigerad 13 november, 2003 av magnus näslund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 10 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 nog är det skitroligt fast de ´vet jag inte men ialafall hade jag varit colorado jag diggar inte colorado... (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest GTA MAN Skrivet 10 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 :"> Kan Man Vara FrankFurt?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 10 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 :"> Kan Man Vara FrankFurt?? japp, de kan man (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 10 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 japp, de kan man ja det kan man! Det finns NHL, Elitserien, Tyska ligan, Finska ligan och landslag! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 11 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2003 inte många som spelar något NHL-spel verkar det som... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 11 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2003 Jag kör...de e kul...va kör alla för taktiker....nån som har tips om nåt bra..? Jag har en ganska bra iofs...utklassade Vancouver med 8-2.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 12 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2003 Jag kör...de e kul...va kör alla för taktiker....nån som har tips om nåt bra..? Jag har en ganska bra iofs...utklassade Vancouver med 8-2.. du kör säket amuater Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 12 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2003 du kör säket amuater va sur du är jag kör på medel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 12 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2003 va sur du är jag kör på medel jag är inte sur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 12 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2003 jag är inte sur? såg ut som de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 12 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 november, 2003 va sur du är jag kör på medel jag spelar oftast på lätt eller medel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 13 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2003 Jag kör på Medel...på Nybörjare kan man ju vinna med löver 20 mål...inge kul då,... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 13 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2003 Jag kör på Medel...på Nybörjare kan man ju vinna med löver 20 mål...inge kul då,... men om man vill vara säker så ska man ta nybörjare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 13 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2003 men om man vill vara säker så ska man ta nybörjare hehe, ja det kan man ju göra... men det blir väl lite för enkelt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts