Tigern Skrivet 8 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 (redigerad) Jag hade tänkt att starta en "NHL-spel" topic här på GTAsajten! Här kan ni prata om alla NHL-spel från det första (NHLPA 93) till det senaste (NHL 2004). Ni som vill veta mer om NHL-spelen kan gå in på http://www.easports.com Redigerad 10 november, 2003 av Tigern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 8 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 grymt spel.. spelar dimonys mod eller va de heter där kan man köra 20 säsonger...sen kan man förbättra omklädningsrummen värt att köpa...man har samma knappar som innan...vissa säger att de är svårare, men de är de inte enligt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 8 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 NHL...ja det är ganska kul över huvudtaget men man tröttnar ganska lätt =/ iaf ja..fast det är inte min typ av spel..men alla tycker ju olika som tur är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 8 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 grymt spel.. spelar dimonys mod eller va de heter där kan man köra 20 säsonger...sen kan man förbättra omklädningsrummen värt att köpa...man har samma knappar som innan...vissa säger att de är svårare, men de är de inte enligt mig Jag tycker faktiskt att det är svårare... men man blir ju bättre efter ett tag som tu är! Vad menar du det där med att man kan ändra i omklädningsrummen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 8 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 Grymt spel! har de på PS2 och jag har Dallas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 8 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 Jag tycker faktiskt att det är svårare... men man blir ju bättre efter ett tag som tu är! Vad menar du det där med att man kan ändra i omklädningsrummen? uppgraderingar från början har man en skolbuss t.ex....sen när man har fått tio poäng har man ett jumbo-jet självklart har man ju de... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 8 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 uppgraderingar från början har man en skolbuss t.ex....sen när man har fått tio poäng har man ett jumbo-jet självklart har man ju de... jäklar, fasen va coolt! det visste inte jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 8 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 jäklar, fasen va coolt! det visste inte jag... sjukvårdare me...men de satsar inte jag på jag har en prao elev där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 8 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 sjukvårdare me...men de satsar inte jag på jag har en prao elev där var kan man se allt det där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 8 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 var kan man se allt det där??? dimonys mod, eller nåt sånt. sen går man in på kontor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 8 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 (redigerad) dimonys mod, eller nåt sånt. sen går man in på kontor jaså det är en mod... var laddar man ner dom?? på easports.com eller? kostar det? Redigerad 8 november, 2003 av Tigern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 8 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 nej!!! lyssna nu!!! något namn som liknar dyn.... så hittar du de lite trött jag ber om ursäkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 8 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 nej!!! lyssna nu!!! något namn som liknar dyn.... så hittar du de lite trött jag ber om ursäkt söker man på det namnet på easports då?? ingen fara.. jag e åsså trött... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 8 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 söker man på det namnet på easports då?? ingen fara.. jag e åsså trött... nej, på spelet.... de är ingen mod, de är på ditt spel nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 8 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 nej, på spelet.... de är ingen mod, de är på ditt spel nu shiiit! jag fattar noll verkar det som... varnågonstans på spelet hittar jag det?? jag ser nu på deras hemsida något om Dynasty Mode Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 8 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 (redigerad) shiiit! jag fattar noll verkar det som... varnågonstans på spelet hittar jag det?? jag ser nu på deras hemsida något om Dynasty Mode mm där är de... de är precis när du slår på spelet, god natt! Redigerad 8 november, 2003 av kariya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 8 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 jaha... den knappen har jag aldrig tryckt på... får väl göra det nu då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 8 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 Grymt spel! har de på PS2 och jag har Dallas Dallas? OK. är Dallas ditt favvolag eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 9 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 Dallas? OK. är Dallas ditt favvolag eller? nej de är Colorado Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 9 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 nej de är Colorado hehe, varför spelar du inte med Colorado då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts