GTA3 freak Skrivet 9 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 Han försöker ju stoppa henne! Han hinner ju inte göra något. Men först så rör sig säcken och när hon kollar så slutar den, verkar lite skumt men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 9 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 Den här vill jag ha Halloween - 25th anniversary edition Ska nog köpa den...när jag får pengar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 9 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 Den här vill jag ha Halloween - 25th anniversary edition Ska nog köpa den...när jag får pengar... mm... Fläskigt med extra stuff där... TV-versionen t.ex... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 9 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 Freddy Kruger äger alla andra!! + att han är svensk oxå.. har inte sett nån av hans filmer är han svensk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 9 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 har inte sett nån av hans filmer är han svensk Nej men har är svensk ättling Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 9 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 Nej men har är svensk ättling vet inte riktigt va ättling är förklara... michael myers äger allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 9 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 The Shining av Stanley Kubrick! ditto! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 9 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 vet inte riktigt va ättling är förklara... michael myers äger allt man kan säga att det är som en "avlägsen släkting" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 9 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 man kan säga att det är som en "avlägsen släkting" okej rätt coolt, så han har svenska släktingar wow Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 10 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 okej rätt coolt, så han har svenska släktingar wow Ättling - Hans morfar eller nått kanske var svensk och alltså är han då svensk ättling Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 10 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 men det kan ju inte stämma att micheal är ren ondska (:!!! ifall han gråter när han ska döda hans syster dotter eller hur? men jag gillar fakstikt inte sånna dära mördar filmer när mördaren inte har något motiv Vote : Norman Bates /pshyco Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 10 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 men det kan ju inte stämma att micheal är ren ondska (:!!! ifall han gråter när han ska döda hans syster dotter eller hur? men jag gillar fakstikt inte sånna dära mördar filmer när mördaren inte har något motiv Vote : Norman Bates /pshyco Han är ren ondska! Och ang. när han gråter så är det enligt mig en misslyckad scen, han borde bara vrida på huvudet lite som vanligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 10 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 Nä huga så dålig Halloween filmerna är! Inte dom sämsta men långt ifrån dom bästa! 1:an suger ju mest av alla! Springer runt i 30 minuter och rycker i gardiner och knivhugger hundar innan han mördar nå'n! Och det är så fult när han stryper tjejen i bilen! (:!!! Ser ut som hon krystar. Vote: Jason Voorhees! LÄTT bäst av dom där! Men The Shining är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 15 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 Vaddå att Halloween suger? John Carpenter skapade ju en helt ny genre...nästan iaf(Den vart mäkta populär i och med Halloween). Att Michael inte mördar någon hela tiden gör det ju mer spännande. Dessutom har Michael den perfekta masken(William Shatner alias Kapten Kirk). Finns nog ingen annan mask i samma genre som är lika skräckinjagande som denna. Gillar ju även Ghostface, men den har inte samma känsla över sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HiddeN Skrivet 26 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2004 Jason Voorhees, naturligtvis Han är coolare än Michael Myers tycker jag Har alla Halloween-filmerna på VHS, Fredagen den 13:e del 3 och 4 på VHS, del 6, 8 och X på DVD. Jason Voorhees är ju en skön mördarmaskin! Synd att dom gjorde den dära förbannade usla filmen Jason X, uscch för den. Hoppas dom gör en bättre, om inte Jason dog för evigt då. obs! Bilden har jag och min kompis tagit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 (redigerad) Jason Voorhees, naturligtvis Han är coolare än Michael Myers tycker jag Har alla Halloween-filmerna på VHS, Fredagen den 13:e del 3 och 4 på VHS, del 6, 8 och X på DVD. Jason Voorhees är ju en skön mördarmaskin! Synd att dom gjorde den dära förbannade usla filmen Jason X, uscch för den. Hoppas dom gör en bättre, om inte Jason dog för evigt då. obs! Bilden har jag och min kompis tagit Wörd jason regerar! diggar scenen då han dunkar tjejen i sovsäcken i ett träd edit annars så har ju en till film om jason kommit.. frddy vs jason. men det kanske inte klassas som en jason film.. men bra var den! Redigerad 28 februari, 2004 av fr34k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 Varför finns inte Scary Movie med? Den är ju skitrolig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 28 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 Varför finns inte Scary Movie med? Den är ju skitrolig Den är ju bara larvig och platsar inte här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HiddeN Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 Japp, i del 7, det är häftigt Jason X, troligen den sista Fredagen den 13:e-filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts