Jocken Skrivet 26 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 Bild på kartan MAN BÖRJAR PÅ DEN HÖGRA ÖN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 26 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 jasså hur visste du det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 26 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 De står här: http://boards.ign.com/message.asp?topic=29...29183832&page=1 Jag har gjort ett topic om de så du vet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Andreas J Skrivet 26 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 På ett hotel vid Ocean Beach!!! Stavade jag rätt eller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 26 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 På ett hotel vid Ocean Beach!!! Stavade jag rätt eller. Japp, grattis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 26 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 Alla som ser de här måste kolla på länken jag har i min signatur så slipper vi kanske många onödiga topics! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 Alla som ser de här måste kolla på länken jag har i min signatur så slipper vi kanske många onödiga topics!!! tjat, tjat tjat.... eller snarare SPAM, SPAM, SPAM!!!! det räcker med att du skiver det i en topic... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Högra ön Då får man golf banan! börja med att bli världs mästare i golf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 28 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 Man får ju båda öarna efter 10-15 uppdrag det är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 28 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 Jag får damp på USA nu. tänk dig om 9 timmar sitter någon fet 40-årig gubbe och kör vc och trycker i sig en massa munkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 28 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 MEN TÄNK OM 11 DAGAR ÄR DE VI SOM GÖR DE!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 28 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 11 dar, 11 dar i hellvetet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 28 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 Jag får damp på USA nu. tänk dig om 9 timmar sitter någon fet 40-årig gubbe och kör vc och trycker i sig en massa munkar Tänk på att USA ligger lite efter i tidzoner. Man kan alltså lägga på 7h Men det är frustrerande att en hel kontinent sitter och spelar spelet när vi har en och en halv vecka kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 28 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 Och R* ligger i Europa!! Vi ska ha först inte tjockis amerikanarna!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 28 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 Kan någon typ kopiara kartan in i paint sen rina in golfbanan och varuhuset? please? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 28 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 Varför gör inte du de?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 28 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 Jag vet inte vart det ligger det är det jag vill veta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 28 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 Här är kartan Nu kan du fixa de!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 28 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 Men vad jag vill veta är var ligger glofbanan och varuhuset det är allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 28 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 Jag kan pricka ut golfbanan!! Men shoppingcentret vet nog ingen vars de ligger!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts