Jacker Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Min polare köpte True Crime idag. Såg rätt grymt ut, hann dock inte testa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Jag köpte True Crime i förrgår det äger!!! Fast grafiken e lite sugig på PS2. Jag har kommit till uppdraget efter man har räddat Cary från kött affären The Great Escape tror jag att den heter. Ska spela lite nu hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 rekommenderar ni? kanske köper då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 rekommenderar ni? kanske köper då... det beror på jag har det till GC köpte det några veckor efter det släppts ut. Jag tycker det är stort (det är de) men inget roligt samhälle! spara hellre pengarna till något annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Haggard Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 Storyn är lång, men krånglig eftersom man kämpar mot olika slut. Dessutom tycker jag spelet spårar ur när man får möta drakar och zombies... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 24 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2004 (redigerad) Storyn är lång, men krånglig eftersom man kämpar mot olika slut. Dessutom tycker jag spelet spårar ur när man får möta drakar och zombies... Jo demoner, drakar och zombies.... och sen är banan förjävligt stor!!! det tar ju typ 15 min att kommma från västra sidan till östra. Sen går det snabbt att klara det eller e det bara jag som är bra(skämt) så jag skulle inte rekomendera det här heller. Redigerad 1 juni, 2004 av KuNg-Fo0d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Banan i Tc är stor,buggig och ful. Lixom hela spelet, uppdragen är ''sådär''. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Banan i Tc är stor,buggig och ful. Lixom hela spelet, uppdragen är ''sådär''. Grattis, du har just dragit upp en ett år gammal tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Jag har True crime på data och det suger! Men jag tror att det bara e på data det suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Grattis, du har just dragit upp en ett år gammal tråd. Gnäll inte jävla gubbe! Har du inget annat att göra än att kolla om folk har skrivit i en gammal tråd och säja "Grattis du har just dragit upp en # gammal tråd" BRY DIG INTE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Trode aldrig ett egg skule klaga... Men har inte data multi player Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Storyn är lång, men krånglig eftersom man kämpar mot olika slut. Dessutom tycker jag spelet spårar ur när man får möta drakar och zombies... W0rd Edit: Upps.. såg inte att denna är ganska gammal.. Redigerad 22 juni, 2005 av Anathema Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts