Add3 Skrivet 28 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2003 köpte spelet idag, klarade också ut det idag men hoppade över ett uppdrag det är när man blir jagad av nån vit bil som skjuter på en, nån som har några tips? och hur visar man brickan och skjuter varnings skott? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 28 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2003 Klarade ut spelet samma dag som jag köpte de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cinder Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 spelet: 1. För lätt 2. enformigt och fult... man kan nästan tro att dom gjorde spelet på en vecka 3. Fåniga röster och dumma repliker 4. Man betalar inte 599 kr för ett spel som man klarar på 2,5 timma eller? 5. styrningen är usel och bilarna är svåra att svänga med. 6. Uppdragen är fåniga ock lätta Betyg: 14% av 100 dom 14 procenten gavs till det lilla roliga att man kunde "lösa" brott Ni som tänker köpa spelet tycker jag ska lägga ner tanken och spendera pengarna på något annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 (redigerad) Hur dänger man den där kinesiska super snubben på taktet?? Redigerad 3 januari, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cinder Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 menar du Generalen från Korea eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 menar du Generalen från Korea eller? aja vette fan vart han kommer ifrån men det stämmer nog.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cinder Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 det tog några gånger innan jag krossade chinagubben... sparka mycket och skit i dom där hoppsparkarna för då blir du drop kicked... när han är "drogad" så gjorde jag dom där MONKEY PUNCH grejerna och liknande... det tog som sagt lite tid men jag fixade det och sen strimmlade jag spelet och kastade det i brurnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 Ehm var det itne en Korea snubbe nyss? ehm ok ska testa din taktik men det blir inget strimlande av mitt Tru Crime!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cinder Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 (redigerad) Ehm var det inte en Korea snubbe nyss? Lyssna och lär: Same Shit Different Names Redigerad 3 januari, 2004 av Cinder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 har fastnat där man har räddat Rosie, och ska skjuta alla fulkukar i SWAT dräkter... Finns det nåt Health pack i närheten där? Det skulle bli Nick's räddnig från det hemska Poor Ending... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 har fastnat där man har räddat Rosie, och ska skjuta alla fulkukar i SWAT dräkter... Finns det nåt Health pack i närheten där? Det skulle bli Nick's räddnig från det hemska Poor Ending... hoppa vidare och gör uppdraget sen dels så fortsätter du och sen är du förmodligen bättre när du ska prova på uppdraget sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir_Toad Skrivet 6 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 PÅ FREDAG HAR JAG DET I MITT GAMECUBE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 Hur dödar men draken den stör mig har aldrig klarat av den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 Hur dödar men draken den stör mig har aldrig klarat av den rör dig hela tiden stå alldrig still och skjut...då når inte elden dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 spelet: 1. För lätt 2. enformigt och fult... man kan nästan tro att dom gjorde spelet på en vecka 3. Fåniga röster och dumma repliker 4. Man betalar inte 599 kr för ett spel som man klarar på 2,5 timma eller? 5. styrningen är usel och bilarna är svåra att svänga med. 6. Uppdragen är fåniga ock lätta Betyg: 14% av 100 dom 14 procenten gavs till det lilla roliga att man kunde "lösa" brott Ni som tänker köpa spelet tycker jag ska lägga ner tanken och spendera pengarna på något annat Nu var du lite hård. Visst, enformigt, buggigt, men jag hade faktiskt riktigt roligt under tiden jag varvade det! Nästan (okej, ganska långt ifrån) lika roligt som GTA, men jag tycker att alla har varit lite väl hårde emot True Crime. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 Vart finns karate klubben? orkar inte leta . Någon som vet hur man ska klara "Busting Lola" jätte svårt gör bara "low kick" på Lola, det funkade för mig har hittat ett Snoop dogg bone och letat upp 4 till ,tar ju för f*n evigheter har klarat liret, men bara ett ending (Rocky) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dog Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 spelet: 1. För lätt 2. enformigt och fult... man kan nästan tro att dom gjorde spelet på en vecka 3. Fåniga röster och dumma repliker 4. Man betalar inte 599 kr för ett spel som man klarar på 2,5 timma eller? 5. styrningen är usel och bilarna är svåra att svänga med. 6. Uppdragen är fåniga ock lätta Betyg: 14% av 100 dom 14 procenten gavs till det lilla roliga att man kunde "lösa" brott Ni som tänker köpa spelet tycker jag ska lägga ner tanken och spendera pengarna på något annat håller med. spelet är keff och grymt överskattat. vägrade fortsätta att spela när det började dyka upp zombies och skit. det är ett under att spelet går så snabbt att klara med tanke på hur långsamma alla jävla bilar är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 kan inte hålla med er två spelet har sin negativa sider, men 14% av 100 tycker jag ni tar i för mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 10 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2004 Mjo, dock drar zombiedelen när True Crime från 86% till, låt säga... 77%. 77% förtjänar i alla fall True Crime. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 Mjo, dock drar zombiedelen när True Crime från 86% till, låt säga... 77%. 77% förtjänar i alla fall True Crime. ja 77% är nog perfekt spelet är ändå rätt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts