Nino Skrivet 18 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2003 MEEN: vilket e det alltså vilket uppdrag och episod kan du va snäll och säga det Det är inte under någon speciell episod utan det är ett uppdrag som "Dispatcher" pratar ut på radion. Hon säger något om en pink cadilac with a corp in the drunk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 19 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2003 Det är inte under någon speciell episod utan det är ett uppdrag som "Dispatcher" pratar ut på radion. Hon säger något om en pink cadilac with a corp in the drunk. OK tack Nino Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 19 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2003 Ta det lungt spelet är grymt en då. Förresten vad står det på eran Regplåt? På min står det 2FAST4U vadå när de är en drake me?? fan va löjligt, är den stor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nino Skrivet 20 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2003 Vem är det du frågar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 20 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2003 vadå när de är en drake me?? fan va löjligt, är den stor? dE e en drake me i spelet det e lite fånigt men bara en gong Men har du läst PM:et Jag skicka till dig?? Spelar du hockey i vilket lag isåfall?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hiden Skrivet 25 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2003 (redigerad) kan man ta folk som gisslan i true crime?? och vilket är bäst mellan true crime och the getaway?? Redigerad 25 november, 2003 av Hiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 25 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2003 ja du kan hålla dom som mänsklig sköld.. getaway? det här rockar sönder getaway! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hiden Skrivet 25 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2003 hur gör man när man håller dom som sköld?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hiden Skrivet 25 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2003 varför blir det inte natt i staden och annat väder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 25 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2003 trycker cirkel tror jag... hmm blir det inte kväll? kanske det inte blir..men skymning iallafall.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hiden Skrivet 25 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2003 men när jag trycker där så kollar han om dom har vapen eller droger bara?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 26 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2003 köpte de på gamecube i dag! har kommit till ett uppdrag där man ska smyga sej fram några tips? orkade inte spela när jag kom dit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 27 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2003 Coolt! Vill ha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 27 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2003 men du kan bara ta gisslan i shootingsekvenser typ..när du typ stormar en byggnad eller nåt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hiden Skrivet 27 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2003 men du kan bara ta gisslan i shootingsekvenser typ..när du typ stormar en byggnad eller nåt.. ok men hur gör man?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 28 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 jag tror man tar med ringen när du e typ bakom honom..men det ska inte vara "sneak"uppdrag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 uppdraget där man hoppar fram och säger att dom ska ta upp händerna är as coolt han hoppar backlänges va rätt länge sen jag spelade de de va i söndags Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 jag ar klarat allt! skit lätt. men jag hittar inte hundbenen.. (whats my motherfucking name? snoop dogg dooogg) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 När kan man gå runt i staden helt fritt, och inte behöva gå till den gröna punkten? Eller välja "mission x", eller nåt. Kan man köra helt fritt när man har varvat det??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 28 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2003 ja du kan välja ett uppdrag där du ska köra nånstans utan tid, så kan du gå runt och göra vad du vill.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts