lulle Skrivet 9 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 på den första drivingcoursen ska du köra runt hela banan utan att köra in i nåt hinder (tunna, skärm) och oxå utföra en burnout..det gör du genom att tryck på backen och gasen samtidigt, sen släppa backen, och då får bilen en j*vla fart och sticker iväg..gör det precis i början.. jag har klarat en ending nu, men det finns flera i spelet.. alltså ska man trycka på fyrkant och kryss samtidigt sen släppa fyrkant Och sen inte köra ner nåt hinder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 9 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 nu är jag på episod 7 eller 8 kom ej ihåg och har alla bilar har lärt mig det mesta i karate och i shooting range men ingenting i driving course men ska snart göra det men nu har jag 20 pluss me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 10 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 jag har typ "klarat" allt nu.. har alla endings.. har ca +90 i karisma och över 30 shields.. har alla karatemoves, saknar bara någon bil och shootingskill.. tyckte att det var lite kort spelet..skulle varit längre.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
morgan Skrivet 10 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 tycker att spelet inte va någon märkvärdigt. gta va mycket bättre å roligare. =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 10 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 jag tycker att spelet höll lika hög standard som gta och hade varit ännu bättre om det inte var så kort.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 10 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 Jag tyckte det va rett kort har snart klarat det men jag håller på att skaffa shields nu och pluss jag har 20 pluss de e bra tycker ja men jag tycker det nog e bättre en gta vice och 3 för jag gillar verkliga spel och det tyckte jag detta va men gta e rett verkligt me men detta e lite mer tycker jag iallafall men jag tycker det e skit kul fortfarande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 10 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 Hörde att det inte skulle komma till PC! Är det sant, i så fall så är det ju jävligt osmart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 10 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 tyvärr urachez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
power_psychic Skrivet 10 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 Nu har jag klarat av alla episoder och uppdrag, har fått allting på spelet utom en Combo, har +99 i karisma och 25 sköldar. Har bara två saker kvar nu, combon och att hitta alla "Dogg Bones". Alldeles för kort spel tycker jag... (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 10 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 Vad snackar ni om Grafiken e 100gånger bättre en gta vice och 3 tilsammans Och MYCKET BÄTTRE Vad tror ni alltså det e mycket bättre Så snyggt är det inte . Det ser ju fasen ut som Driver 2 grafik. GTA VC och GTA3 har mer tecknad grafik. GTAVC har snyggare grafik än True Crime även om det är 1 år gammlare. Kantigt och fult *blä* men kul ändå Varför har dom bara tölig rapp musik (:!!! . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 10 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 Så snyggt är det inte . Det ser ju fasen ut som Driver 2 grafik. GTA VC och GTA3 har mer tecknad grafik. GTAVC har snyggare grafik än True Crime även om det är 1 år gammlare. Kantigt och fult *blä* men kul ändå Varför har dom bara tölig rapp musik . Dom tror nog att det är så i den "Undre" världen.. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 10 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 Nu har jag klarat av alla episoder och uppdrag, har fått allting på spelet utom en Combo, har +99 i karisma och 25 sköldar. Har bara två saker kvar nu, combon och att hitta alla "Dogg Bones". Alldeles för kort spel tycker jag... (:!!! Dog bones vad e det? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 10 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 Jag bara undra några saker: Vilka miniuppdrag tycker ni e roligast jag tycker nog dom här *Stop the street fight *Locate the Mugging report *Stop the fighting couple *Locate the kidnappers *Locate the Bandits *Help the officers *Locate the hostage situation Det var norra av dom miniuppdra jag gillar finns norra fler men kommer ej på dom nu (:!!! Vad e det snyggaste du har gjort: Mit var nog när jag kom i rätt hög hastihet me ferrarin och sikta själv och skjör han som höll gisslan rätt i huvudet och det ble också 40 M avstånd inte direkt den exakta siffran men not sont Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 11 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2003 Nu har jag klarat hela True Crime, jag tyckte det skulle va längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 12 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2003 finns det till xbox o gamecube? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 12 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2003 EH, finns det Motorcykel?? har sett screen på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 12 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2003 jag klarade allt på tre dagar utan att ens kört särskilt mkt.. det var alldeles för kort.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 12 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 november, 2003 Det finns ej motorcykel fattar ej varför har sett sreens på det :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 12 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2003 Ja, det finns flera screens på Nick(han heter så va? ) på motorcykel, en rätt fin motorcykel också! Jag skulle vilja köpa detta spel men det vore ju 10% tråkigare utan sjyssta bågar! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
power_psychic Skrivet 12 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2003 Dog bones vad e det?:"> Det är små hundben som ligger utspridda över hela kartan (30 st). Jag har tagit allihop... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts