Tigern Skrivet 7 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2003 Var och när ser man Candy Suxxx? Har bara sett henne en enda gång! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 7 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2003 Hur patetisk får man bli? Du får se henne på uppdragen vid filmstudion... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 7 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2003 Hur patetisk får man bli? Du får se henne på uppdragen vid filmstudion... Patetisk??? tack för den du! undrade bara var man får se henne... sorry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
magnus näslund Skrivet 7 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2003 Patetisk??? tack för den du! undrade bara var man får se henne... sorry lyssna nu får du förstår inte som jag vill att du ska förstå man gör de **** uppdragen i filmstudion och får under tiden se henne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
magnus näslund Skrivet 7 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2003 Hur patetisk får man bli? Du får se henne på uppdragen vid filmstudion... du har problem curly så lägg av barnsligt skit??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 7 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2003 (redigerad) du har problem curly så lägg av barnsligt skit??? OCH DET KOMMER FRÅN DIG?! Edit: Sorry @ Tigern, är på dåligt humör. "näsan" är en av orsakerna Edit2: Sorry @ Admins och mods, jag ska skärpa mig Redigerad 7 november, 2003 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts