AE_Dave Skrivet 7 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2003 Här tänkte jag att man kunde tipsa varandra om DVD eller VHS filmer som har mellan åren 1930 - 1945 att göra. (Eller med en nogrannare beskrivning: Filmer som handlar om andra världskriget eller den gammla goda maffian i Chicago. ) Själv tycker jag om filmerna/serierna: Band of Brothers (serie) Saving Private Ryan (De flesta har nog sett den men jag tycker ändå att den äger) Godfather (De flesta av er har nog sett den här serien men jag tycker den är bra) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 7 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2003 Här tänkte jag att man kunde tipsa varandra om DVD eller VHS filmer som har mellan åren 1930 - 1945 att göra. (Eller med en nogrannare beskrivning: Filmer som handlar om andra världskriget eller den gammla goda maffian i Chicago. ) Själv tycker jag om filmerna/serierna: Band of Brothers (serie) Saving Private Ryan (De flesta har nog sett den men jag tycker ändå att den äger) Godfather (De flesta av er har nog sett den här serien men jag tycker den är bra) Puh. Jag trodde du mena tipsa om filmer från 1930-1945 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 7 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2003 Gudfadern utspelar sig väl på 50-talet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 7 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2003 Road To Perdition ? lr va den nu heter skit grym film Maffia film typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 7 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2003 Godfellas är bra!!! sänn gillar jag också den gröna milen fast det kanske var tidigare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 7 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2003 Saving Private Ryan (De flesta har nog sett den men jag tycker ändå att den äger) Den är skitbra. Haha, kom och tänka på en rolig sak i den. Ni vet det där stället när en vägg rasar och det står några tyskar där inne. När amerikanarna skjuter tyskarna så ländar en utav de skjutna tyskarna på ett bord. (Se bild nedan) En utav mina kompisar sa så här då: Varför sätter han sig ner? Shit vad jag garvade åt honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 7 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2003 Den är skitbra. Haha, kom och tänka på en rolig sak i den. Ni vet det där stället när en vägg rasar och det står några tyskar där inne. När amerikanarna skjuter tyskarna så ländar en utav de skjutna tyskarna på ett bord. (Se bild nedan) En utav mina kompisar sa så här då: Shit vad jag garvade åt honom. lol hur gammal är han? vet ingen filmer, eller är king kong från 40-talet den är grym Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 8 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 lol hur gammal är han? vet ingen filmer, eller är king kong från 40-talet den är grym Han är 14 år. (Men han är rätt skum ibland ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 8 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 Pearl harbor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts