Fr3drik Skrivet 6 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2003 (redigerad) Håller på med att göra real car mod till gta vc.. har precis börjat men det tar nog inte så lång tid.. har funderat på att göra hela gta vc svenske åxå när jag ända e igång.. :"> Undrar bara om det finns någon som vet en bra sida där det står vad alla bilar heter.. jag har en men alla e inte med.. Redigerad 6 november, 2003 av Fr3drik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 6 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2003 Ursäkta att jag stör din ide' men finns de inte redan en sådan modd? Eller va de till GTA III? O va menar du me "hela vc svenskt"? Volvo's o sånt skit ellr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 7 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2003 Jag tror han menar texten i VC så den blir svensk. Han ska också ändra bil namnen men det finns redan en sån mod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 7 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2003 Aha! Så du menar att han ska göra så istälet för Start game så står de starta spel? ballt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 7 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2003 Aha! Så du menar att han ska göra så istälet för Start game så står de starta spel? ballt! nja, jag tror han mest menar in-game, på uppdragen och så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 7 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2003 Håller på med att göra real car mod till gta vc.. har precis börjat men det tar nog inte så lång tid.. har funderat på att göra hela gta vc svenske åxå när jag ända e igång..:"> Undrar bara om det finns någon som vet en bra sida där det står vad alla bilar heter.. jag har en men alla e inte med.. lycka till... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 Vilka drömmar.......... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikko Skrivet 10 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 ja kan ju nåra bilar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts