Lallaren Skrivet 6 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2003 ja...vill veta om det finns nåt bra gratis rit program som man kan göra snygga bilder på och så har blender men de e lite konsitgt kan inte se knapparna bilden på knapparna.... ...vet nån va de e för problem?? berätta då men vet ni ett bra rti program?? som e gratis?? säg alla ni vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 6 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2003 Öh? Vad menar du? Du nämner Blender som är ett 3d-program, så jag fattar inte vad du menar, om du menar som photoshop och så, så finns det inga bra gratis program, men du kan ladda ner trials Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 6 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2003 PhotoShop 30 dagars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 6 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2003 PAINT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 6 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2003 PAINT! För mig är det bästa programmet MS Paint! Dåligt av Microsoft, som inte har utvecklat sitt ritprogram...! Skulle vara bra om dem gjorde ett nytt Paint för varje år: Paint XP Paint 2002 Office Paint o.s.v Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 6 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2003 Öh? Vad menar du? Du nämner Blender som är ett 3d-program, så jag fattar inte vad du menar, om du menar som photoshop och så, så finns det inga bra gratis program, men du kan ladda ner trials GIMP är gratis. Och det är ganska bra. Bättre än PSP, men inte bättre än PS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 6 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2003 jag sitter mest med Photoshop och Pain shop Pro. Men det finns ett bra gratisprogram som heter typ "imange" eller "image". Det var längesen jag använde det så jag är lite osäker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 6 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2003 (redigerad) image ready menar du de eller vad? ne de menar du väll inte Redigerad 6 november, 2003 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 7 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2003 Ne. Det hette bara image... eller imange eller nåt sånt cp hehe. inget "ready" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts