FerkurZ Skrivet 25 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2002 hum....jag vet nog redan vilken som kommer vinna Drive-By är ju kul.....så jag tar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P.B.D. Skrivet 25 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2002 BILJAKTER... Finns de något bättre än att ha alla 6 stjärnorna blinkades oh en jävla massa snutar efter sig... näe, 100% ADRENALIN KICK !!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 25 juni, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2002 BILJAKTER... Finns de något bättre än att ha alla 6 stjärnorna blinkades oh en jävla massa snutar efter sig... näe, 100% ADRENALIN KICK !!! Jo det är ju kul......föresten ALLT ÄR JU KUL!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P.B.D. Skrivet 25 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2002 Jo det är ju kul......föresten ALLT ÄR JU KUL!!!!!!!! De e sant. ALLT e kul, men X-TRA roligt att spränga svenska snutbilar i GTA3... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Undertaker Skrivet 25 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2002 BIL JAKTER är nog roligast tycker jag......6 stjärnor e skitsvårt eftersom när man nuddar en pansarvagn........BANG!!!!! 4-5 stjärnor är SKITKUL!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P.B.D. Skrivet 25 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2002 BIL JAKTER är nog roligast tycker jag......6 stjärnor e skitsvårt eftersom när man nuddar en pansarvagn........BANG!!!!! 4-5 stjärnor är SKITKUL!!!!! ÄJMEN!!! Stavas: AMEN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Macke92 Skrivet 27 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2002 VAKNA UNDERTAKER!! Hallå de ju för *FAN* bara att sno en pansar vagn då!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fulodum Skrivet 27 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2002 skulle nog säga biljakter,, sjukt adrenalinpumpande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts