ZalCiNoWa Skrivet 6 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2003 Tror du att det går att ladda ner? Har du en emula*or eller? Jag ska hämta ut det i morgon efter skolan. Ska bli så kul EDIT: fablenine: Har du förhands bokat på internet? Bränna..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Snubbe 2 Skrivet 7 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2003 hehe<_< lite dum fråga kanske men när kommer true crime ut te dator..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 7 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2003 hehe<_< lite dum fråga kanske men när kommer true crime ut te dator..... Det finns inget exakt "Realease datum" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 7 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2003 jag förhandsbokade det hos webhallen..skulle igentligen kommit imorgon enligt oderbekräftelsen jag fick men så fick jag det idag istället av nån anledning..men jag klagar inte=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 7 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2003 ska köpa de i dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 7 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2003 För det andra får GTAsajten inte vara med i Rockstar's webbring om warez och sånt diskuteras. ... och varför inte det? Du kanske inte läste hela min post Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2003 ... och varför inte det? Du kanske inte läste hela min post vad tjurar du om? Zyber har helt rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 7 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2003 har true Crime blivit försenat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 7 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2003 har true Crime blivit försenat? Nej, jag såg det i affärn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 8 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 Nu ska vi snacka True Crime inget annat här ok? Har hämtat mitt nu, jag tyckte: Grafiken är inte så snygg, ser ut som en uppgradering av Driver 2's grafik motor. Konstig kontroll. Väldigt roligt och stort. Rapp musik hela tiden, tråkigt. Fula komentarer som "LA hear i come" eller "Run forest run" Spelet slår inte GTA3 som det skulle göra. Betyg: 7/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 8 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 Lunch vilket uppdrag e du på har du det på ps2 för grafiken e het här som FAN Det som e coolt e detaljerna TEX: Det e överkörda djur som kaniner och igelkottar och det sitter fåglar på lykstolparna Sen finns det massa småuppdrag på vägen till ett annat uppdrag som man får cop points som TEX:ta knark langarna stoppa streets fingten hjälp polisen i skottlossning det e så fett Jag e föresten på 3 uppdraget i episode 5 och har 3 bilar har lärt mig norra skjut knep och lite karate fassoner BETYG10/10 LÄTT!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 Nu ska vi snacka True Crime inget annat här ok? Har hämtat mitt nu, jag tyckte: Grafiken är inte så snygg, ser ut som en uppgradering av Driver 2's grafik motor. Konstig kontroll. Väldigt roligt och stort. Rapp musik hela tiden, tråkigt. Fula komentarer som "LA hear i come" eller "Run forest run" Spelet slår inte GTA3 som det skulle göra. Betyg: 7/10 hehe, "run forest run" är ju bland dom skönste citaten som finns (inte bara i spelet som jag ej spelat) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 8 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 Det finns inget exakt "Realease datum" inte säkert att det kommer alls väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 8 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 vad tjurar du om? Zyber har helt rätt Vadå rätt?! Jag säger inte att GTAsajten inte får ha en warez-förbjuden sida, men var står det om att man pratar om warez så får sidan inte vara med i webringen? Vem har sagt det? Var står det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 8 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 Vadå rätt?! Jag säger inte att GTAsajten inte får ha en warez-förbjuden sida, men var står det om att man pratar om warez så får sidan inte vara med i webringen? Vem har sagt det? Var står det? R* har sagt det! (Var väll en självklarhet?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 8 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 de fanns inte i stan ska försöka hitta de på elgiganten i morgon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 8 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 (redigerad) glöm Redigerad 8 november, 2003 av vigge89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 8 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 JAG HER REDAN KLARAT SPELET I EN RIKTNING FAN :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 8 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 Har non här gjort den förste körövningen fattar ej va man ska göra kan non hjälpa mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts