Phoenix_89 Skrivet 6 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2003 Jag tankar ner True Crimeför PS2! Snart är den min. Jag ska skriva en liten recension här för er grabbar som ska köpa spelet Kanske ladda upp screenshots också med digi kameran.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 6 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2003 Warez for us Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 6 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2003 Ajabaja! inte snacka sånt här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 6 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2003 Ajabaja! inte snacka sånt här Han säger ju bara att han laddar den. Inte var han laddar den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2003 Phoenix_89: en gång till och du får en varning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Phoenix_89 Skrivet 6 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2003 men en grej fattar jag inte, jag sa ju inte var jag laddade ner den och frågade aldrig var man kan ladda ner den, utan sa att jag laddar ner den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 6 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2003 de e olagligt att ladda ner den ( men ser fram imot bilderna/infon!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Phoenix_89 Skrivet 6 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2003 (redigerad) ja men varför ska jag få en varning? jag sprider ju inte ut warez info eller något och varken frågar? * Fråga inte efter Wares tex. Crack, Emulatorer för din topic lär bli låst Redigerad 6 november, 2003 av Phoenix_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 6 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2003 ja det är bara typ en dag kvar till jag får mitt =)..får hämta ut det på fredag efter skolan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 6 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2003 ska till stan på fredag... ska köpa de då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 6 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2003 Jag slutar 11.55 på fredag då ska jag hem och sen till TRADITION och köpa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 6 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2003 Denna tråd är på gränsen till att bli låst. Ta det lugnt med warez-snack! Ni får gärna skriva att ni ska köpa det men inte att ni ska ladda ner det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 6 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2003 ja jag fick mitt idag istället =)..ganska gott..ska snart stoppa i det i ps2an..=).. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 6 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2003 (redigerad) Tror du att det går att ladda ner? Har du en emula*or eller? Jag ska hämta ut det i morgon efter skolan. Ska bli så kul EDIT: fablenine: Har du förhands bokat på internet? Redigerad 6 november, 2003 av LunCh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 6 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2003 FABLENINe : hur fick du det ida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 6 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2003 Det är en sak jag inte förstår! Ni som sköter GTAsajten vill ju att sidan ska vara en del av GTA-communityn. Men tror ni inte folk på de forumssidorna som är en del av communityn snackar om sånt här utan att någon bryr sig! Jag har köpt GTA för att det är värt det! Det är ett bra spel! Andra kanske inte tycker det! Jag vet att dem som har laddat ner spelet får vara medlemmar här men inte snacka om nerladdade spel mm. Varför inte? Svara på det Hultenius! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 6 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2003 Det är en sak jag inte förstår! Ni som sköter GTAsajten vill ju att sidan ska vara en del av GTA-communityn. Men tror ni inte folk på de forumssidorna som är en del av communityn snackar om sånt här utan att någon bryr sig! Jag har köpt GTA för att det är värt det! Det är ett bra spel! Andra kanske inte tycker det! Jag vet att dem som har laddat ner spelet får vara medlemmar här men inte snacka om nerladdade spel mm. Varför inte? Svara på det Hultenius! Jag kan svara åt honom: För det första är Hultan ansvarig för allt som skrivs på forumet, så om det skrivs om warez och sånt (som är olagligt) kan Hultan råka illa ut. För det andra får GTAsajten inte vara med i Rockstar's webbring om warez och sånt diskuteras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Phoenix_89 Skrivet 6 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2003 Ni är så jävla dumma, admins. Helt dumma i huvudet! Det står ingenting om att man inte får säga att man laddar ner ett spel och vem har inte gjort det? Jävla idioter, ni kan dra åt helvete.... Bajsa på er idioter. Ni är en skam för alla admins på internet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 6 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2003 Ni är så jävla dumma, admins. Helt dumma i huvudet! Det står ingenting om att man inte får säga att man laddar ner ett spel och vem har inte gjort det? Jävla idioter, ni kan dra åt helvete.... Bajsa på er idioter. Ni är en skam för alla admins på internet snacka inte skit!! du är här för din egen skull (stellhell brukar säga ) bajsa på dig själv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 6 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2003 Ni är så jävla dumma, admins. Helt dumma i huvudet! Det står ingenting om att man inte får säga att man laddar ner ett spel och vem har inte gjort det? Jävla idioter, ni kan dra åt helvete.... Bajsa på er idioter. Ni är en skam för alla admins på internet Men lugna ner dig människa! För fan snacka inte om warez punkt slut. Du kunde ha sagt "Några timmar till jag FÅR det" eller liknande. Med det här skitsnacket så är det ju fan kört. Dessutom hade du ingen varning. Du sabbade för dig själv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts