Arman Skrivet 7 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2003 Wow! Fyra å en halv? Inget dåligt betyg, Arman! Den var ju mycket bra, men ett halv @ är ju för att dem glömde bort fighting- och bilscenerna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 8 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 Jag ger den @@@@@. Tycker den var skitbra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 8 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 Ja ska nog t a å se den sanrt.... ja säger va ja "Votade" när ja sett den Å en ltie resecion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 8 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 Jag har inte sett den. Men jag röstade på: @@@@@ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 9 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 Tyckte den var mycket bra !? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 9 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 Man kan ju knappast säga att det var någon revulotion i historien! Man trodde ju att Neo skulle förstöra maskinernas ledare och att matrix skulle förstöras, alla människor skulle släppas fria och leva lyckligt osv. Slutfighten blev bara tråkig när dom flög runt i luften och slogs. Enda anledningen för att se den på bio är nog för specialeffekterna som var grymma som fan vote: @@ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 20 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2003 Skit bra film... Fick värsta chocken när Neo blev blind! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 20 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2003 Men sluta berätta för helvete! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 20 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2003 Usch nä, en "Nja..." får det bli. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 20 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2003 Den är ju skit bra Gillade slutet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest GTA MAN Skrivet 20 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2003 DON´T TELL MOORE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 20 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2003 Hmm... Såg den i helgen, dock inte på bio, men iallafall. Nepp... Absolut inte en "Mycket bra!" Mer värd en @@@... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 20 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2003 Såg den igår, betydligt bättre än Reloaded, men Matrix e fortfarande bäst :"> Matrix: @@@@@ Matrix Reloaded: @@@ Matrix Revolutions: @@@@ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 den var ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stallion Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 Tyckte början av filmen var skitbra,fast sen mot slutet vackla den och vart sämst. Fast nu ska jag berätta om min polares tankar kring filmen:För det första Larry och Andy Wachowski är judar,och det finns en speciell grupp judar som kallar sig själv zionister, därav namnet på staden på Zion.Och i Zion finns det 12 personer som styr,hos zionisterna finns det 12 stammar.Och zionisterna kallar sin gud för Arkitekten. Lite konspiration om det va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 första var riktigt bra.. andra var åt h*lvette, och sista var bara dålig... vote nja @@ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 Tyckte det var skitbra när alla "bläckfiskar" kom in och de sköt som galningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 5 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2003 Har fortfarande inte sett den! Får masa mig iväg snart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 5 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2003 jag gillade Matrix bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 Tyckte det var skitbra när alla "bläckfiskar" kom in och de sköt som galningar Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts