gtavc_fan Skrivet 5 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2003 Finns det någon modd till splinter cell som gör så att man tar bort alarmen och så att man kan ta upp fiendernas vapen och rocka låss med de? skulle va roligt att "leka" med tex CIA:s vapen !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 5 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2003 Moddingforumet är till för modding inom GTA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2003 "tropic" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 6 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2003 Men.han är ny här!.försök hjälp han i ställe för å klaga.. tyvärr vet itne ja lirar inte Splinter Cell? har ud kollat på Google? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtavc_fan Skrivet 9 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 Nä, men jag brukar bara få upp en massa sk*t. Någon som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 9 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 (redigerad) Alltså. Splinter Cell är gjort av företaget Red Storm med hjälp av krigsveteranen Tom Clancy. De båda kombinationerna är väldigt käna för att göra spel väldigt strategiska och de är även bra på att förbjuda spelaren att använda fiendens vapen. Så om det skulle finnas någon modifikation så man kan plocka upp fiendens vapen så borde den nog ha blivit superkänd jättebra mod..... Därefter är Splinter Cell inget "rocka loss" lir, hehe det är ju ett spion lir där red storm försöker trötta ut spelaren eller nåt. *EDIT* Men du kan ju maila Red Storm och fråga om de vet något om en "plocka-upp-fiendens-vapen" mod På Red Storms hemsida borde du kunna hitta deras email. Redigerad 9 november, 2003 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtavc_fan Skrivet 9 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 (redigerad) OK!!! Hittade den inte, plus att jag inte har office paketet med outlook (stavningen) Och det... Någon som kan göra det åt mig... vore super shysst!!!!!! Redigerad 9 november, 2003 av gtavc_fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 9 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 och vad har office med det här att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 9 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 Men LåL... Ursäkta att jag lolar men alltså. Du hittar deras email inne på Contact us/Support (Vilket du gör på alla seriösa hemsidor.) Sen går du väl bara till hotmail eller nameplanet eller vad du nu har för nåt och skickar ett mail. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts