notorius Skrivet 5 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2003 Jag undrar om man använder något speciellt program för att göra egna häftiga skrivbord ? Om ja, vilket/vilka??? Om nej, hur gör man då??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 5 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2003 Samurize Samurize.com Talismanen, (tror jag den heter) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2003 jag använder samurize och photoshop ( http://www.samurize.com ) programet kan vara lite svårt i början, men när man väl kommer underfull med hurm an gör är det väligt lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 5 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2003 (redigerad) Jag använder WindowsBlinds (vet inte var man hittar...) och Photoshop. Ev. skins kan man ladda ner på Pixtudio. Redigerad 5 november, 2003 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 5 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2003 Jag använder WindowsBlinds (vet inte var man hittar...) och Photoshop. Ev. skins kan man ladda ner på Pixtudio. han menade skrivbordet, inte taskbar eller fönstrena Talisman Desktop 2.7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 5 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2003 han menade skrivbordet, inte taskbar eller fönstrena Talisman Desktop 2.7 Men samma sak! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
shorty Skrivet 5 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2003 (redigerad) WinCustomize där hittar du allt.. Redigerad 5 november, 2003 av shorty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 5 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2003 WinCustomize där hittar du allt.. Skön sida.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 5 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2003 Tja, jag använder nog inget annat än Paint Shop Pro 7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 5 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2003 Jag var inne på den dära sidan ni gav sist (wincustomize) men ja fattade NADA. Är det inte enklare om KalleR förklara hur han kan ha fått ett sådant snyggt skrivbord med tv-tablåer,winamp och en massa annat. (Skrivbordet jag menar är denna ,den första bilden som kommer upp, postad av KalleR) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 5 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2003 han menade skrivbordet, inte taskbar eller fönstrena Talisman Desktop 2.7 är det fortfarande beta eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 5 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2003 är det fortfarande beta eller? nej, den har kommit ut nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 5 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2003 Kan någon be KalleR hjälpa mig med att fixa ett skrivbord som hans? Jag kan inte få nåt svar nämligen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
shorty Skrivet 5 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2003 Jag var inne på den dära sidan ni gav sist (wincustomize) men ja fattade NADA. Är det inte enklare om KalleR förklara hur han kan ha fått ett sådant snyggt skrivbord med tv-tablåer,winamp och en massa annat. (Skrivbordet jag menar är denna ,den första bilden som kommer upp, postad av KalleR) om du vill ha te.x. nån meny som du hittar under windowsblinds så måste du först ladda ner programmet, sen ladda hem de filerna du vill ha. så måste man göra med allt. programmen finns på varje sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 5 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2003 Har problem när jag ska installera Samurize ! Det står att en fil misslyckades, en Taskbar.dll !! Vad ska jag göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 5 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2003 kan du förklara lite bätter de där me programmen för när ja laddar hem dem så får ja massa filer. Ps. en bildvisning hade inte varit helt fel Ds. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 5 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2003 Jag har skaffat Samurze men jag fattar inte hur det funkar riktigt. Jag ladda hem en sak där man kunde se vad som gick på tv och när ja öppnar det så öppnas det med winamp plus att jag kan inte göra så mycket med själva programmet. Någon som har samma program och som kan hjälpa mig lite för att jag vet att det är inte särkilt svårt men det är bara jag som gör det svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 5 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2003 Jag har skaffat Samurze men jag fattar inte hur det funkar riktigt. Jag ladda hem en sak där man kunde se vad som gick på tv och när ja öppnar det så öppnas det med winamp plus att jag kan inte göra så mycket med själva programmet. Någon som har samma program och som kan hjälpa mig lite för att jag vet att det är inte särkilt svårt men det är bara jag som gör det svårt. Kolla lite här, Samurize Tutorials och lite där, FAQ så kanske det löser sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 6 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2003 Asså, ja behöver bara hjälp me att komma igång. Hur ska man börja för att kunna göra ett eget skrivbord??? Några enkla sakera att tänka på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 6 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2003 Asså, ja behöver bara hjälp me att komma igång. Hur ska man börja för att kunna göra ett eget skrivbord??? Några enkla sakera att tänka på. men läs guiderna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts