Tigern Skrivet 4 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2003 hur fasen ska jag göra för att klara uppdraget Cop Land utan fusk? Någon som har ett bra tips? när man åker i väg med Lance i en bil så sprängs den ju efter typ 10 sek... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2003 Det lättaste är helt klart att parkera en helekopter på gatan och sedan bara flyga iväg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 5 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2003 Jag kommer inte ihåg vad man ska göra på uppdraget, kan någon förklara? Då kan jag ju säga hur jag gjorde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 5 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2003 vid garaget finns en gränd(om du kollar mot garaget så ligger den till höger), om du går in i den, sen går du in i gången till vänster, där står det en sparrow, den parkerar du utanför en gång, sen så flyger du iväg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 5 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2003 hur är det uppdraget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 5 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2003 Det lättaste är helt klart att parkera en helekopter på gatan och sedan bara flyga iväg. Ja men jag har testat att ställa en bil utanför, men när man springer ut från varuhuset så är bilen borta... Men är helikoptern kvar när man springer ut då?? *desperat* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
magnus näslund Skrivet 5 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2003 helikopter är kvar jo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
magnus näslund Skrivet 6 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2003 du klararsnart det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 6 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2003 du klararsnart det jag vet!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
magnus näslund Skrivet 6 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2003 jag vet!! det toro jag inte eftersom ditt självförtroende är kass Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts