puzzle Skrivet 4 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2003 (redigerad) Jag såg en buss håll plats i GTA VC där fanns buss man kunde kapa och köra... Finns the något ställe på internet där man kan ladda ner mer buss modeler och infoga i spelet? Finns det andra spel där man kan köra buss i spelet??? eller är det bara GTA och VC som har buss? Redigerad 4 november, 2003 av puzzle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 4 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2003 Finns det andra spel där man kan köra buss i spelet??? eller är det bara GTA och VC som har buss? Vad menar du? Om det finns något annat GTA spel som man kan åka buss i? Isf, ja. Alla GTA spel går det att åka buss i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2003 Det finns en buss som man kan gå runt i, med jag kommer inte ihåg adressen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 4 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2003 (redigerad) Ladda ner Marcopolo III i Codename:Vice PS: Det är en Volvo! Redigerad 4 november, 2003 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
puzzle Skrivet 4 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2003 (redigerad) var kan jag ladda ner Marcopolo III i Codename:Vice direkt länk? är det denna? http://www.divxland.org/gta/ Redigerad 4 november, 2003 av puzzle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
puzzle Skrivet 4 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2003 http://upl.mine.nu/uplfolders/upload1/bus_gta_vc.jpg Här kör jag buss i GTA VC kul... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 4 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2003 var kan jag ladda ner Marcopolo III i Codename:Vice direkt länk? är det denna? http://www.divxland.org/gta/ Jajamen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
magnus näslund Skrivet 6 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2003 de finns inte på ett speciellt ställe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 6 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2003 de finns inte på ett speciellt ställe Måste du använda ett så onödigt antal smilies i varenda post? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Davidos Skrivet 7 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2003 Jag såg en buss håll plats i GTA VC där fanns buss man kunde kapa och köra... Finns the något ställe på internet där man kan ladda ner mer buss modeler och infoga i spelet? Finns det andra spel där man kan köra buss i spelet??? eller är det bara GTA och VC som har buss? Busshållplats och bussmodeller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts