Pain To ThE MaX Skrivet 12 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2003 men jag kan ju fan inte ens komma i mål Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 12 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2003 men jag kan ju fan inte ens komma i mål varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 13 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2003 (redigerad) varför? för att jag krashar i biljävlar som står i vägen! Men allvarligt..jag kan inte. Spelade igår och idag men jag krashar bara, varav konsekvenserna blir att jag blir arg och byter spel. Redigerad 13 november, 2003 av Pain To ThE MaX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2003 för att jag krashar i biljävlar som står i vägen! Men allvarligt..jag kan inte. Spelade igår och idag men jag krashar bara, varav konsekvenserna blir att jag blir arg och byter spel. Jag hade också problem med det på drag i början men när man har kört ett tag så vet man precis vad man ska göra. Kolla på va datorn gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 Dragrace va ju askul...om man kör i samma fil hela tiden...så går det...iofs måste man byta i slutet om man ska hinna köra innan tåget kommer...men annars så tar man den säkra vägen och hoppar över... Åsså Boostar man lite så vinner man...aslätt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 Dragrace va ju askul...om man kör i samma fil hela tiden...så går det...iofs måste man byta i slutet om man ska hinna köra innan tåget kommer...men annars så tar man den säkra vägen och hoppar över... Åsså Boostar man lite så vinner man...aslätt... vinar lätt, men det gäller ju att får en bra tid också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 vinar lätt, men det gäller ju att får en bra tid också Vad brukar du ha för tider ungefär då? Mitt rekord e typ. 25.93...tror jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 18 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2003 Nu har jag lagt vantarna på hela versionen (PC)! SNACKA om spel! Ett måste! Och dom har verkligen fått in rätt fartkänsla för en gång skull. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 18 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2003 Det kommer väl 28 novemer, hur kan du ha det? Köpt från utlandet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 22 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2003 Vad händer klickar på ikonen jag kommer direkt tillbaks till skrivbordet? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 22 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2003 min snabbaste tid är 24.73 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tedfallkv Skrivet 27 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2003 Samma bana fast på Fullversionen är mitt rekord 22.36 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 27 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2003 mitt rekord på demo banan är 1.27 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2003 mitt rekord på demo banan är 1.27 minuter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 27 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2003 en minut och 27 sekuner, tror jag :/ är inte säker, var kanske 27 sekunder också.. hmm /me lägger inte märke till sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts