PenuM Skrivet 4 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2003 Ja, nu är det så att jag skulle vilja få tag på VÄLDIGT gamla spel, runt 10 år gamla. Ett exempel: Winter/Summer Games. Det är främst det jag vill åt. (Inte jag som vill ha det, men en jag känner vill.) Så, nån som vet nån hemsida där man kan ladda hem väldigt gamla spel? (OBS: Detta är inte WareZ.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 4 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2003 (redigerad) **inget** Redigerad 1 januari, 2004 av Defcon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 4 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2003 varför ska man ha så gamla spel för? dom är väl ganska tråkiga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 4 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2003 Tack Defcon. SAAB, kanske nostalgi? Vad vet jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Traindriver Skrivet 4 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2003 Doom hör till mina favoriter inom gamla spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2003 wolfenstein helt klart!!! asgrymmt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 4 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2003 (redigerad) mm wolfenstein och doom va grymt fräcka. och ett spel som hette strife rise of the traid me Redigerad 4 november, 2003 av beat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2003 Jag ska fan ta och köpa mig en gammal Commandor64 och lira lite.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 4 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2003 Space Invaders Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 4 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2003 Keen är ett klassiskt spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 4 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2003 (redigerad) jag har en commodore 64 som min brorsa och pappa köpte längesen..har runt 100 spel (kasetter ) har bland annat winter/summer games, ninja med flera...fast "tv kabeln" är lite paj så det funkar bara ibland..har även en MSX Redigerad 4 november, 2003 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 4 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2003 Kanske lite dumt att posta dena länk men men www.the-underdogs.org Dom har mycket gammla spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 5 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2003 vet någon va de gamla spelet heter? de som är likt worms?? de va i alla fall as ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 5 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2003 Ja, nu är det så att jag skulle vilja få tag på VÄLDIGT gamla spel, runt 10 år gamla. Ett exempel: Winter/Summer Games. Det är främst det jag vill åt. (Inte jag som vill ha det, men en jag känner vill.) Så, nån som vet nån hemsida där man kan ladda hem väldigt gamla spel? (OBS: Detta är inte WareZ.) hehe jag körde winter i helgen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 5 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2003 vet någon va de gamla spelet heter? de som är likt worms?? de va i alla fall as ball liero eller mole Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 5 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2003 Har ett gammalt Amiga hemma med ca 40-50 spel Vet inte om det kallas Commondor 64 eller Amiga, men det verkar vara samma spel ! Är lätt skönt att sätta sig vid ett tangentbord som är 2 gånger större än datortangentbord ... Och en Joystick Fy fan vad kul det är ... Att sitta och spela The Great Giana Sisters och PP Hammer ! Finns inget som är härligare än det The Great Giana Sisters bild 1 Bild 2 Bild 3 PP Hammer Bild 1 Bild 2 Hittar ingen "In game" bild till PP Hammer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 5 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2003 System Shock 2 var ju gratis, men inte SS1... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 5 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2003 liero eller mole liero va de tack... de är skit ball, men de funkar inte längre på ddatan jag och min bror körde alltid multi, vi sprängde först allt sen gjorde vi en grotta.. sen gick jag ut och släppte skit många spikar fan va ball. man fick ta skydd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 5 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2003 liero va de tack... de är skit ball, men de funkar inte längre på ddatan jag och min bror körde alltid multi, vi sprängde först allt sen gjorde vi en grotta.. sen gick jag ut och släppte skit många spikar fan va ball. man fick ta skydd gjorde me så gjorde en bana med en "uppskjutningsramp" sen sprayade jag Big Nuke ner där o sen massa Spikes spreds ju över hela banan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2003 hehe! jag byggde alltid massa "misilbanor" där man har varsin bas man står i, och massa hinder på vägen, och man får bara använda målsökande misiler, ganska kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts