Curly Skrivet 4 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2003 Jag söker en datorbutik som hade annonser på Blocket, de hade Athlon XP2000+ från 2995:-, jag har setat och uppdaterat som galen på Blocket och kan inte hitta den, har även sökt i tidigare mappen och hittade inget där heller. Någon som vet vilken adress de har? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 4 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2003 hade ett butik annonsert på blocket? men ivilket fall så är 2995:- alldeles för mycket, jag köpte min AMD athlonXP 2800+ förcirka 1000:- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 4 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2003 (redigerad) hade ett butik annonsert på blocket? men ivilket fall så är 2995:- alldeles för mycket, jag köpte min AMD athlonXP 2800+ förcirka 1000:- Jag menade en hel dator, sen orkade jag inte säga mer än processor hastigheten Btw, en butik hade annonserat på blocket Redigerad 4 november, 2003 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 4 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2003 ahah, jag skrev ett butik, första gången jag har fel på grammatik i swe! kul fög mig! och förresten, du sa aldrig hastigheten på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 4 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2003 ahah, jag skrev ett butik, första gången jag har fel på grammatik i swe! kul fög mig! och förresten, du sa aldrig hastigheten på den :lol: Ditt lilla b*jsbarn () Hur länge tror du vi kan tjaffsa då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2003 Ditt lilla b*jsbarn () Hur länge tror du vi kan tjaffsa då? Inte länge.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 4 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2003 varför args "stellis"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 4 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2003 varför args "stellis"? Han är bara sån Men är det ingen som vet var jag kan finna denna lilla butik? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2003 kolla runt lite.. Dustin Datorbutiken Komplett m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
shorty Skrivet 5 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2003 Kjell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 5 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2003 kolla runt lite.. Dustin Datorbutiken Komplett m.m Dem där kan jag redan, men tack ändå Jag hittade "sidan" och den sög Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dolken Skrivet 14 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2003 prova amhardware.com 4000kr för en 1.8ghz pentium. + mycket mycket annat bra. jag köpte min dator där för 11000kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts