boss Skrivet 4 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2003 är den som spelar runescape här och vad heter ni jag heter mr bossi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 4 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2003 Va? Vad vill du egentligen?? Och använd punkt, skiljetecken och sån där skit, man blir ju galn i huvve Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 4 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2003 Va? Vad vill du egentligen?? Och använd punkt, skiljetecken och sån där skit, man blir ju galn i huvve En sån där liten text spelar ingen roll Jag heter ZalCiNoWa.... http://www.runescape.com/ för den som undrar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2003 HAHAHAHAHAHA, runescape suger ju mest av alla skitspel som finns... tror inet det kommer bli roligare med 3d heller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 4 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2003 körde det för 2 år sen, när det inte fanns så jävla många hackers och fuskare. Men jag sluta när min account hade blivit hackad för tredje gången. var väl på level 70 nåt då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kung_Jiwer Skrivet 4 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2003 ja heter ju då Jiwer. Ja tycker runescape ä sådar, ja e på level 20 min lillebrorsa e bättre så ja ha ingen lust att spela de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boss Skrivet 5 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2003 körde det för 2 år sen, när det inte fanns så jävla många hackers och fuskare. Men jag sluta när min account hade blivit hackad för tredje gången. var väl på level 70 nåt då. nu finns det nästan ingen som fuskar eller hackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 5 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2003 haha, testade att försöka få tillbaka mitt password för min gamla account, och det gick , ska nog ta och kolla runt lite nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boss Skrivet 5 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2003 vad heter du där då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 5 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2003 sammma som här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 8 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 gjorde en gubbe igår gick upp till lvl 20 i combat på några timmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 8 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 Ska prova nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 8 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 Wow! rekord i hackning på tid! Igår blev min account hackad för 5:e gången, en dag efter att jag börjat spela igen! Blev av med allt, inklusive 1000 coal :/ Och nu har jag bestämt mig, jag tänker ALDRIG började lira det igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 9 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 Wow! rekord i hackning på tid! Igår blev min account hackad för 5:e gången, en dag efter att jag börjat spela igen! Blev av med allt, inklusive 1000 coal :/ Och nu har jag bestämt mig, jag tänker ALDRIG började lira det igen Hur blir man hackad? Förlorar man allt på banken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 9 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 Hur blir man hackad? Förlorar man allt på banken? dom tar lösen ordet och ger sakerna till en annan gubbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 9 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 Irriterande Dumskallar alltså... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 9 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 faktiskt kul har börjat spela heter Muwaji där adda mig på kompislistan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts