zorgon Skrivet 3 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 (redigerad) Jag slog in det jävla fighfightfight fusket och det suger totalt och jag sparade:( Ni säger bara " ta å gör en nya men jag har ju klarat ut det så jag orkar inte..ska endå kalra ut det sen på xbox...men dinns det nått sätt att ta bort fusket?? schysst om nån skrev:) Zorgon Redigerad 4 november, 2003 av zorgon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 3 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 Nej det går nog inte. Har du testat att skriva fusket igen? Om inte det avaktiverar fusket gör nog inget det. Fin bild! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 3 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 nope. finns inget sätt att ta bort det Och bifoga inte onödiga bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 4 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2003 så gjorde min kompis också på ps2 inte så himla kul nu va? om jag hade gjort de hade min brorsa dödat mig :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 4 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2003 Man kan ju inte få 100% om man fuskat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 4 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2003 Man kan ju inte få 100% om man fuskat.. made där har du fel.. man kan få 100%, de kan man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zorgon Skrivet 4 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2003 Nej det går nog inte. Har du testat att skriva fusket igen? Om inte det avaktiverar fusket gör nog inget det. Fin bild! japp har testat men det verkar inte funka...hehe jag vet=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zorgon Skrivet 4 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2003 så gjorde min kompis också på ps2 inte så himla kul nu va? om jag hade gjort de hade min brorsa dödat mig :'( nepp det suger..jobbigt bär folk drar ut en ur bilar och att alla skjuter typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zorgon Skrivet 4 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2003 nope. finns inget sätt att ta bort det Och bifoga inte onödiga bilder den var ju inte onödig=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 4 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2003 3 poster... Tolkar jag lite grann som spam... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 4 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2003 Jag slog in det jävla fighfightfight fusket och det suger totalt och jag sparade:( Ni säger bara " ta å gör en nya men jag har ju klarat ut det så jag orkar inte..ska endå kalra ut det sen på xbox...men dinns det nått sätt att ta bort fusket?? schysst om nån skrev:) ja skrev in de och sparade...de ble en lång ramsa me svordomar och litte slag på väggen och tangentbordet kan ja lova men tåkigt...det finns nog inget annat sätt att ta bort de än att börja om eller/och ladda hem 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zorgon Skrivet 4 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2003 ja skrev in de och sparade...de ble en lång ramsa me svordomar och litte slag på väggen och tangentbordet kan ja lova men tåkigt...det finns nog inget annat sätt att ta bort de än att börja om eller/och ladda hem 100% jag vet=( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 6 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2003 sorry zorgon, du borde göra som jag. jag har alltid två sav-filer som jag sparar på varje gång.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2003 sorry zorgon, du borde göra som jag. jag har alltid två sav-filer som jag sparar på varje gång.. Men då skulle han sparat över båda fattar du väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 6 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2003 Men då skulle han sparat över båda fattar du väl? oj, :"> det har du rätt i, men det är ändå en bra idé att ha två sav-filer som man sparar på varje gång, ifall något skulle hända med den ena Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts