J-coop Skrivet 3 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 Min andra dator håller hela tiden medett program som heter något "system vänte...." något så är det... så det går inte att göra ett piss på datorn :'( Någon som vet vad jag ska göra ?? SNÄLLA :'( :'( :'( Om ni inte förstår vad jag menar så ska jag försöka beskriva bättre sedan när jag vet mera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 3 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 (redigerad) Det är inget fel, Systemets vänteprocess visar bara hur mycket CPU-kraft som INTE används! Det är alltså inte Systväntproc... som inte funkar Edit: Det heter visst "Systemets vänteprocess" och inget annat Redigerad 3 november, 2003 av LoneWolF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 3 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 Det är inget fel, Systemets vänteprocess visar bara hur mycket CPU-kraft som INTE används! Det är alltså inte Systväntproc... som inte funkar Edit: Det heter visst "Systemets vänteprocess" och inget annat ok vad är det som är fel då ?? över 50 program är igång som jag inte kan stänga av :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 3 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 ok vad är det som är fel då ?? över 50 program är igång som jag inte kan stänga av :'( Det måste ju vara de 50 andra program som du kör som segar ned/"förstör" datorn. Kanske några av dem är virus. Många virus gör datorn seg. Det gör ju antivirus också, men, men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 4 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2003 Det måste ju vara de 50 andra program som du kör som segar ned/"förstör" datorn. Kanske några av dem är virus. Många virus gör datorn seg. Det gör ju antivirus också, men, men... F-secure tog 100% av CPU'n även när det var "inaktiverat" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 4 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2003 F-secure tog 100% av CPU'n även när det var "inaktiverat" Mmm fast det står att 99% CPU inte används och att 1% CPU används men ändå är den skit seg =( det tar t.ex 30 min för att öppna start menyen :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 4 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2003 Kan ju testa att formatera datorn. Eller egentligen vet jag inte, men det är så jag gör, och det fungerar bra för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 4 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2003 Kan ju testa att formatera datorn. Eller egentligen vet jag inte, men det är så jag gör, och det fungerar bra för mig. Joo jag vet...det är så jag gör på den här datorn men jag har ingen cd-skiva till den andra som jag kan göra så med =( (Jag hade inte hunnit göra någon en) Datorn svarar inte på ett skit (Bara efter att den har ståt på i ca 3 h) :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tedfallkv Skrivet 8 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 Defragmantera datorn då mår datorn lite bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts