cmyrman Skrivet 3 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 hjälp jag har kommit till hamnen dödat alla vakter tro jag men vad gör jag nu jag hitar inte honom hon om men hans bil står där. Hjälpppppppppppppppppppppppp :'( :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 3 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 Hans bil står ju på en tågräls, följ tågrälsen och växla om i båda växlarna. Sen skjuter du bort stöden som sitter vid hjulen på vagnen som står där, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 3 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 (redigerad) cmyrman! Du hade inte behövt att göra den här topicen därför att jag har skrivit precis det du vill veta i Help, please. Dessutom är titeln på topicen inte den bästa. Så tänk på det! Redigerad 4 november, 2003 av danil89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 16 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2003 man ska väll växla om rälsen och använda USE knappen för att få upp porten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts