Arman Skrivet 3 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 (redigerad) Jag laddade ner en buss till VC och så fick jag idéen att göra en bussterminal...! Bussterminalen ska ligga vid den stora plattan vid gränsen mellan hamnen och flygplatsen (8ball-stället). Bussterminalen ska man kunna gå in i och det ska finnas caféer och sittplatser! http://www.codenamevice.co.uk/images/downloads/Marcopolo-Viale-III-Bus.jpg För att skapa denna mod behöver jag:En som kan göra själva huset, parkeringarna och sittplatserna.Någon som kan göra textures, reklamskyltar mm.Någon som kan göra bussfärgen och loggan!Intresserad? Kontakta då mig på MSN: jayleno88@hotmail.com Redigerad 3 november, 2003 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 3 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 En bra ide. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 3 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 En bra ide. Are you in or are you out? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 3 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 Du kan ju fråga i tex något engelsk forum. Det finns mycket bra moddare. Skulle gärna hjäpa dig men jag måste göra klart mitt strand cafe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 3 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 Du kan ju fråga i tex något engelsk forum. Det finns mycket bra moddare. Skulle gärna hjäpa dig men jag måste göra klart mitt strand cafe. ok... vilket forum är bäst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ivansson Skrivet 3 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 Jag laddade ner en buss till VC och så fick jag idéen att göra en bussterminal...! Bussterminalen ska ligga vid den stora plattan vid gränsen mellan hamnen och flygplatsen (8ball-stället). Bussterminalen ska man kunna gå in i och det ska finnas caféer och sittplatser! http://www.codenamevice.co.uk/images/downloads/Marcopolo-Viale-III-Bus.jpg För att skapa denna mod behöver jag: En som kan göra själva huset, parkeringarna och sittplatserna. Någon som kan göra textures, reklamskyltar mm. Någon som kan göra bussfärgen och loggan! Intresserad? Kontakta då mig på MSN: jayleno88@hotmail.com Vad ska du göra själv då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 3 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 Vad ska du göra själv då? Textures och hemsidan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
shorty Skrivet 4 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2003 Textures och hemsidan! en hemsida behövs väll endå inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 4 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2003 en hemsida behövs väll endå inte.. Då gör jag väl textures då! Jag kan ju inte göra byggnader...! Ingen vill ju lära mig! PS: Jag fattar verkligen inte något av Hultenius guide! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikko Skrivet 9 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 fan va grymt synd att man inte kan modda bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 10 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 ok... vilket forum är bäst? codenamevice går att länka sig fram på nått sett kommer inte ihåg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KAISERofGTA Skrivet 10 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 Buss bolaget kan iaf heta: Fucked up Buses.inc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikko Skrivet 10 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 hahahaha självklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zear0x Skrivet 11 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2004 Jag kan göra lite små textures.. är ganska ny inom området men har skillz inom photoshop så jag kan nog hjälpa till lite.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 11 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2004 Jag känner på mig att uppdragandet av den här topicen var mycket onödigt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 lol! jag trodde att det var en ny tråd, men jag började undra lite när jag plötligt såg nikko... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 13 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2004 Grymmt! om ni gör den så ska ja ladda ner den! gö ett bus chaffis skin på köpen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 13 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2004 Grymmt! om ni gör den så ska ja ladda ner den! gö ett bus chaffis skin på köpen! Har du inte insett att topicen är gammal som gatan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA FrEaK Skrivet 13 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2004 I'm in! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts