Visa Skrivet 3 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 Nu behöver jag hjälp med en logga till vårat företag, det ska stå "Sundholmens Camping" görna med något camping motiv... En logga med 400pixel i bredd och 100pixel i höjd är lagom Kom in med era bidrag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 3 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 (redigerad) här är ett bidrag, men lite svårt omm na inte vet liksom hur den ska se ut, eler på vilket sätt ni campar Redigerad 3 november, 2003 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 3 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 man kan också använda olika färger ok ok , jag ska sluta spamma, ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 3 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 Kan du ta nån snyggare font? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 3 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 svårt att veta vad du tycker är snyggt , men men: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 3 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 svårt att veta vad du tycker är snyggt , men men: 1. Den vita bakrunden är bättre! 2. Jag menar FET font Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 3 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 (redigerad) ok, skulle vara lättare om du sa vilken font, jag får ju gissa http://upl.mine.nu/uplfolders/upload1/kansk4.jpg http://upl.mine.nu/uplfolders/upload1/kansk5.jpg edit: jag måste dra nu, kan senast göra en ny imorgon typ kl 14:00 Redigerad 3 november, 2003 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 3 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 Vill du ha med färger, eller vill du ha Svart-vitt? Lite mer info om den. Gjorde en svartvit, väldigt enkel bild nyss, men iallafall. Säg till vad du vill ska ändras, eller om jag ska testa att göra en helt annan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 3 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 (redigerad) Ärligt talat så tror jag inte att det skulle bli så bra företagsloggor men dom kan säkert användas till något. Kolla här så fattar ni. Redigerad 3 november, 2003 av Visa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 3 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 Jahaaaa!!! Så du menar. Jaja, orkar inte göra en ny iallafall... Skolan börjar idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 3 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 vad tycks? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 3 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 Här: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 4 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2003 snygg Speeder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 6 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2003 här kommer jag igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 8 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 Kan inte Visa komma med nån kommentar snart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 8 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 jag tror han har valt en fast han borde säga nåt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 8 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 Det finns en bra sajt om man vill ladda ner gratis loggor: Logotype Free. Finns över 80'000 att välja på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts