Simon_ume Skrivet 25 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2002 De här är faktiskt så viktigt att jag måste starta ett nytt topic!!!! Här kan ni läsa vad som finns i spelet: http://boards.ign.com/message.asp?topic=29...9183832&page=15 De är en jätte lång post där de står massa SER BRA UT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 25 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2002 öhhh det finns snut-kläder och en vatten helikopter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 25 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2002 Du ska enligt den där kunna råna butiker för att få pengar och för att få liv kan du köpa mat!! Vilken grym spel, jag tror jag ska gå ut på gatan och slå ner nån så mycke längtar jag!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Ja med! längtar SKIt MYCKET NU!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Ja med! längtar SKIt MYCKET NU!! Samma här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Det gör nog alla nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts