Crice Skrivet 4 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2003 Om sådär några dagar gissar jag helt Off-Topic! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 5 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2003 Om sådär några dagar gissar jag helt Off-Topic! just nu är halva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 5 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2003 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 5 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2003 Hur kan man ha 14 datorer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 6 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2003 (redigerad) om jag inte hade sålt 3 datorer till min kompisar skulle vi haft 15 *ännu mera skryt* EdiT SlIpKnOt@: jo.. man köper dom... (eller hittar dom på soptippen som 2 av mina kopisar skaffar datorer ifrån) Redigerad 6 november, 2003 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 6 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2003 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 10 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 alla i familjen har en egen dator och sen har vi nio andra datorer sammanlagt 13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 10 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 (redigerad) Ja min data sitter väl inne i datorn... 01000101110 Annars har jag datorn i rummet LOL @ datan i köket edit Är eran "datarum" mörk dagen-runt? Ja manar att de inte finns ljus å sånt!!! Är erat "datorum" mörkt dagen-runt? Redigerad 10 november, 2003 av Visa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jonil Skrivet 12 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2003 Min dator är inne på mitt rum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 12 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2003 den här står i mitt data rum och så har jag en i mitt rum. vi har 7 datorer hemma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 13 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2003 Jag har i arbetsrummet mammas och pappas arbetsrum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts