notorius Skrivet 3 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 Själv har ja den i källaren men ja ska snart köpa en ny data *stolt* så då kommer den att hamna i mitt rum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terminator Skrivet 3 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 Själv har ja den i källaren men ja ska snart köpa en ny data *stolt* så då kommer den att hamna i mitt rum. min data sitter i mitt rum o ser glad ut än idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 3 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 mitt rum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 3 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 i ett ''datarum'' med 5 andra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 3 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 i hårddisken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 3 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 (redigerad) i hårddisken Tänkte säga samma sak! Min dator står dock i mitt rum. Edit: Men jag har en laptop (bärbar) dator också. Redigerad 3 november, 2003 av Zyber Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 3 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 Min datOR står i mitt rum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 3 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 3 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 Jag har den i mitt rum, så jag får nästan pyssla med vad som helst på datan, bara det é möjligt att göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 3 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 har två datorer.. en på mitt rum och en på brosans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 Den datorn i huset jag använder mest står i mitt rum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Snubbe 2 Skrivet 3 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 jag har 2 datorer ... men hela familjen har 7..... Jag har en bärbar o en vanlig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 3 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 Min dator står på mitt rum! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 3 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 (redigerad) jag har 2 datorer ... men hela familjen har 7..... Jag har en bärbar o en vanlig... vår familj har.. sak vi se.. 12 st *skryt skryt* Redigerad 3 november, 2003 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 3 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 min står i vardagsrummet.. ska flytta in den i rummet när jag har orkat skaffa en lång nätverks kabel.. ( vi har...8 datorer, men bara 3 funkar ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 3 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 Min dator i mitt rum, och farsans i sitt... Och så har vi två som vi inte använder som ligger och dammar under pappas säng, en 2'86 a, och en som är nyare men ungefär lika bra om man säger så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 3 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 i arbetsrummet brevid står en 6 år gammal 233Mhz:are som inte funkar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 3 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 Min data är i mitt rum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 3 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 Notorius: Jag tror inte att nåns dator står i ditt rum Hemma hos morsan står den i mitt mitt rum, men hos farsan står den i vardagsrummet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 3 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 har du ALDRIG skrivit fel eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts