Marquis Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 Jäkligt snygg AE_Dave! Hur modellerar man vapen och så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 Jag har avinstallerat Cinema4D just nu p.g.a att jag har blivit attackerad av viruset W32/PARITE.B Jag ska snart installera det igen, så då kan jag hjälpa er. Jag kommer inte riktigt ihåg vad alla verktyg heter brukar oftast bara klicka på hotkeys och sånt för att få fram dem men så fort jag fått bort PARITEN så ska jag hjälpa dig med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 ok, väntar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 håller på med ett rum nu, tror att det ska bli ett kök BETA 0.001: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 Jag fattar inte varför texturerna ser ut som skti, men det får AE_Dave förklara för mig sen , men här är den.... BETA 0.011: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 Grym! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 Jag har bara 4 minuter på mig att skriva så jag måste skynda mig och mina fingrar är som géle har suttit och kollat på en virusscann nästan hela dagen nu..... Alltså du måste gå in på ett ställe som heter "Bump" i material editorn där kan du välja former och bakgrunder på dina texturer och du kan lägga in egna. Men jag förstår inte vad du menar med att dina texturer ser konstiga ut jag tycker de ser ut som standard. Btw niceiga nyheter: Jag har redan tagit bort 7 program som var virus attackerade, nu är bara halva hårddisken kvar att rensa sen är jag virusfri igen.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 (redigerad) Öh va? Det finns en sak som heter Bump, men där finns det inget som gör att man kan välja form på texturerna, och texturerna ser helmobbade ut mot vad de ska göra Vad ska man göra?:"> EDIT: @ Green: Tackar! Redigerad 15 november, 2003 av Gta_fan1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 16 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2003 Här kommer en tidig version av min kniv jag håller på att göra BETA 0.01: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 16 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2003 Här kommer en tidig version av min kniv jag håller på att göra BETA 0.01: du menar väl ALPHA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2003 du menar väl ALPHA? hoppas det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 16 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2003 (redigerad) jaja ALPHA 0.02 Redigerad 16 november, 2003 av Gta_fan1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 16 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2003 Jag har äntligen fått bort parioten ,.... tror jag . jag ska testa om min dator klarar av spelen nu och inte bara stänger av dem. Och i så fall ska jag installera cinema4D igen annars måste jag leta efteralla virus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 16 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2003 Ok *väntar spännt* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 16 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2003 Cinema 4D är ett program som kostar omkring 150'000 SEK. Alltså väldigt dyrt. Det används för att göra datoranimerade filmer och modeller till dator spel hehe aaaha... det äger så mycket *EDIT* Arbetar på en modell för Extreme Operations: War against terror just nu. Jag ska lägga upp en sneak preview på den här hehe. Men då EXO: WAT motorn inte är stark nog för högre grafik (Som på första bilden jag skickade in) så måste jag göra så få polygons som möjligt hehehe hur har du råd med det då? Rånat en bank? Dragit över kontot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 16 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2003 Cinema 4D har jag köpt privat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 16 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2003 Hallå? Hur går det med testandet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 16 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2003 Jodå..... jag använder ett litet "test system". Men jag är på fas 3 av 5 så snart du. Hittils pekar allting på att det inte är några Parioter kvar men man vet aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 16 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2003 Okej, klart snart va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 16 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2003 Fas 4 påbörjad LOL Snart kommer hjälpen.... men jag måste vänta på fas 4 i ungefär 1 - 2 timmar innan den är klar så det kommer ta lite extra tid.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts