Chilli_13 Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 (redigerad) *Bild* Tommy gun, gjorde den efter att jag såg "Godfather" EDIT: *Bild* Trämodell med. EDIT2: *Bild* Av den andra med Snygga Redigerad 2 juli, 2005 av Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Tack Grymt snyggt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Måste hålla med om att det är grymt snygga. Nu undrar jag en sak... Jag började använda photoshop i slutet av förra året. Från början fattade jag ingenting och tänkte skita i att lära mig det p.g.a. att det verkade så förvirrande. Jag frågade efter tips och fick lära mig lite om grunderna. Dock kunde jag fortfarande inte göra något speciellt i programmet. Jag började då använda mig av tutorials, vilket lärde mig i stort sett allt jag kan nu. Det var oerhört lärorikt och ett bra sätt att lära sig på. Den senaste tiden har jag blivit mer och mer sugen på att lära mig att göra 3d modeller. Därför skulle jag vilja veta vilket program jag ska använda och hur jag ska börja. Är tutorials lika effektivt som för photoshop? Dessutom undrar jag om det tar längre tid att lära sig 3d program än photoshop. Jag skulle var väldigt tacksam till den som gav mig seriösa tips om hur jag ska börja och vilket program jag ska använda. Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Tack igen Jag använder ett program som heter Cinema4D och planerar inte att byta, tycker programet är skitbra Jag fick en tutorial av Skumtomten runt en vecka sen om hur han gjorde sin Mauser k98, så jag följde tutorialen och har börjat göra vapen sen dess Tutorials är nog ännu mer effektivt i 3d-program eftersom det finns mycket mer i de enligt mig. Och det tog längre tid för mig att lära mig 3D än photoshop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Använder Bryce, vilket är det bästa när det gäller att få snygg natur. Men Cinema4D är också okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Tycker Bryce är lite begränsat.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Tycker Bryce är lite begränsat.... Lätt att använda, själv är jag inte så bra på 3D så det är perfekt för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 (redigerad) Tvekar inte på att det är ett bra program, tycker bara att det är lite begränsat till att just göra miljöer Edit: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload3/Tom.jpg Liten uppdatering. Redigerad 2 juli, 2005 av Xeo001 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Skulle vara vackert om man kunde göra vatten med partiklar, som bl.a. visades med eye-toy i PS3-visningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marklund Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Ser riktigt bra ut det där, fortsätt lite med fler detaljer på den så blir det jättefint. Så "Bryce" är ett modelleringsprogram? Det måste jag kolla upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Man kan iaf göra Abstrakta modeller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Spelar väl ingen roll dem e grymt bra gjort ändå Nja inte särskilt grymt gjort, det e ganska enkla grejjer men det ser fint ut nät han renderar det.... ____________________________ här e min g3sg1 ett autmatiskt sniper givär, om inte alla redan sett det... och min vp70m 4000 polys http://img157.imageshack.us/img157/9379/g3sg19ok.jpg 1545 polys http://gtaparanoia.web.infoseek.co.jp/cgi-bin/imgbbs/koroimg/1119658426.jpg runt 3500 polys http://img168.imageshack.us/img168/7647/g3sg1ver5zx.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Jag har börjat arbeta i 3D nu, men vilka program använder ni, och vilka kan ni rekomendera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Jag har börjat arbeta i 3D nu, men vilka program använder ni, och vilka kan ni rekomendera? Jag gör inget i 3d numer men, Cinema 4D Maya XSI Modtools Softimage XSI är några bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts