pottzork Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload4/Pistol_01.JPG I IT FÖrlåt men den ser nästan ut som om man har tagit en dildo, höggt av ena toppen å satt på ett handtag ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 En liten bild jag gjorde i Bryce2: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Här är min senaste jag har gjort. och så har jag updaterat texturen lite med. spas12 kommer snart med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 (redigerad) Sådär, har börjat med en Spas-12 nu för skojs skull... Hehe får väl försöka konkurera ut din spas med min Redigerad 14 juni, 2005 av GRIM(back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Haha fan va lama ni e, ni får göra mer 3d saker!! här e en g3sg1 jag håller på med. 1556 polys Vad tycks? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Jag har hittat lite 3D program i busken Och jag är helt nybörjare och fattar nada,jag vet inte riktigt program som är bra för en newb. Jag använder Cinema 4D och finns det någon guide på internet? Eller någon som kan hjälpa mig över MSN?? MSN: Pomaper@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Jag har hittat lite 3D program i busken Och jag är helt nybörjare och fattar nada,jag vet inte riktigt program som är bra för en newb. Jag använder Cinema 4D och finns det någon guide på internet? Eller någon som kan hjälpa mig över MSN?? MSN: Pomaper@hotmail.com Du kan använda übernybörjarprogramet anim8or. Det är rätt bra, men det är inte sådär hyperavancerat vilekt leder till att man inte kan skapa sådär helt snygga bilder, inte som de mest avancerade programmen, men... Äh, vad fan, jag älskar det! Det är så mångsidigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Haha.. najs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 (redigerad) Du kan använda übernybörjarprogramet anim8or. Det är rätt bra, men det är inte sådär hyperavancerat vilekt leder till att man inte kan skapa sådär helt snygga bilder, inte som de mest avancerade programmen, men... Äh, vad fan, jag älskar det! Det är så mångsidigt! Jag måste var übernybörjardålig eftersom jag inte förstår mig på det... Finns det nån guied (stavning? ) eller Manual, helst på svenska? Hur får du färg på grejorrna? Fy fan, Jag suger verkligen! Redigerad 18 juni, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Äh, använd blender! Skönaste nybörjarprogrammet juh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Äh, använd blender! Skönaste nybörjarprogrammet juh! Vart hittar jag det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Jag måste var übernybörjardålig eftersom jag inte förstår mig på det... Finns det nån guied (stavning? ) eller Manual, helst på svenska? Hur får du färg på grejorrna? Fy fan, Jag suger verkligen! De tre första tutorialerna är dem som täcker grunden, de övriga täcker det mer avancerade. Tyvärr är alla på engelska, men det är med bilder och sånt, vilket gör det lättare.. För övrigt, det är inte jag som gjort bilden, det är någon amerikan som gjort den... Villebara visa vad man KAN göra... Förresten, man anim8or kan man både göra 3d-bilder, objekt och filmer. Beat That! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 En 3d-topic! Ojdå, då måste jag visa nåt jag har gjort. http://www.monstret.se/~urkas/gtasajten/stalkallesbil.jpg Kom för övrigt etta med den där bilden på Remedy03. Dock är den egentligen inte så bra. Skulle kunna göra en betydligt bättre nu faktiskt. Jäklar skit snygg, lite för glansig ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Finns det något bra 3D-nybörjarprogram som man kan exportera filerna som .MDL (Half-Life modeller!) Och så ska man gärna kunna Animera grejerna man gör också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Finns nog felst tutorials på www.pixel2life.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 (redigerad) *borta* fixade sig... Redigerad 18 juni, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 (redigerad) Dubbelpost; Sorry men jag ville bara säga... Min första 3d bild!!! En hand med 4 fingrar! Försöker fortfarande så "Lill fingret" att böjja sig.. Nån som vet hur man fixar det? Edit; glömmde bilden :"> Redigerad 18 juni, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Dubbelpost; Sorry men jag ville bara säga... Min första 3d bild!!! En hand med 4 fingrar! Försöker fortfarande så "Lill fingret" att böjja sig.. Nån som vet hur man fixar det? Edit; glömmde bilden :"> Öh? Har jag blivit dålig på att räkna? Jag tycker det ser ut som TRE fingrar... Och en kuk Nej, men seriöst! Tummen är inget finger Fin hand, ser lite.. öh.. platt ut! Tidigare idag försökte jag göra något med programmet "Blender", gick inte så bra. 3DSMAX - eller vad det heter - verkar vara ett bra program om man modellerar spel? Dock så är det ganska stort, en cd-skiva för programmet, en skiva för addons och en skiva för help-saker. Bah, får väl åka och 'köpa' det då Urkas bil är fin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Öh? Har jag blivit dålig på att räkna? Jag tycker det ser ut som TRE fingrar... Och en kuk Nej, men seriöst! Tummen är inget finger Fin hand, ser lite.. öh.. platt ut! Tidigare idag försökte jag göra något med programmet "Blender", gick inte så bra. 3DSMAX - eller vad det heter - verkar vara ett bra program om man modellerar spel? Dock så är det ganska stort, en cd-skiva för programmet, en skiva för addons och en skiva för help-saker. Bah, får väl åka och 'köpa' det då Urkas bil är fin Okej,okej Tänkte väl lite fel... Nu är den Ännu fiinare!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts